نسخه چاپی

كواكبیان: نظارت بر انتخابات باید جدی تر باشد

نماینده مجلس شورای اسلامی با پیش بینی مشاركت ۷۰ درصدی مردم در انتخابات، درباره بروز برخی تخلفات در تعدادی از شعب گفت:باید نظارت‌ها جدی‌تر باشد، چرا كه مردم این تخلفات را می‌بینند.

به گزارش نما به نقل از مهر، مصطفی کواکبیان دقایقی پیش با حضور در شعبه مسجدالنبی، رأی خود را به صندوق انداخت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنم ۷۰ درصد مردم در انتخابات امروز ریاست جمهوری شرکت می‌کنند، گفت: این میزان از حضور بیانگر درک و بالای شعور مردم ایران نسبت به انتخابات ریاست جمهوری است. سایرین هم که شرکت نکرده‌اند، احتمالاً مشکلاتی دارند از جمله اینکه ممکن است برخی در بستر بیماری باشند.

وی آمار بالای حضور مردم در انتخابات را نشان‌دهنده علاقه مردم به هدیه امام خمینی (ره) به کشور دانست و گفت: این هدیه بحث جمهوریت نظام است که مردم آن را بسیار جدی گرفته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ابراز امیدواری کرد هر نتیجه‌ای که در پایان این انتخابات به دست می‌آید، به نفع مردم باشد.

کواکبیان در پاسخ به پرسشی درباره بروز برخی تخلفات در تعدادی از شعب اظهار کرد: باید نظارت‌ها جدی‌تر باشد، چرا که مردم این تخلفات را می‌بینند و درباره آن قضاوت می‌کنند و سؤال می‌کنند که چرا مقررات رعایت نشده است.

۱۳۹۶/۲/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...