نسخه چاپی

رأی مردم به عنوان یك امانت بسیار مهم است

رأی مردم به عنوان یك امانت بسیار مهم باید محافظت و ارج نهاده شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان با تشویق مردم به حضور گسترده در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، رأی مردم را امانت بسیار مهم و خیانت در این امانت را گناه بزرگی دانست.

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در خطبه های نمازجمعه اهل سنت این هفته زاهدان اظهار داشت: امروز در سطح کشور فضای انتخاباتی حاکم است و تمام جهانیان توجه خود را معطوف به جمهوری اسلامی ایران و نتیجه این انتخابات کرده اند.

وی ادامه داد: ملت ایران در حال برگزاری یک آزمون بزرگ است، برای تمام اقشار جامعه آرزوی موفقیت و سربلندی در این آزمون و عزتمندی در مقابل دنیا را داریم.

وی افزود: زمانی در دنیا عزتمند هستیم که این امتحان را به ‌خوبی پشت سر بگذرانیم به این معنی که همه مردم پای صندوق ‌های رأی حاضر و انتخاباتی سالم برگزار شود و رأی و تصمیم ملت در این زمینه تعیین‌ کننده باشد زیرا قانون اساسی این حق را به ملت داده است.

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان گفت: اگر تمام مسئولان و دست‌ اندرکاران کشور و انتخابات با رأی و تصمیم ملت همسو و هم ‌نظر باشند، هم شاهد انتخاباتی سالم خواهیم بود و هم عزت و اعتبار نظام، حاکمیت و ملت در جهان بالاتر می‌ رود.

وی ابراز امیدواری کرد مردم و مسئولان در این امتحان ملی نمره‌ خوبی کسب کنند و تمام پیش‌ بینی ‌ها و تحلیل‌ های بدخواهان نظام غلط از آب در آید.

مولوی اسماعیل زهی تاکید کرد: باید به جهانیان ثابت کنیم که بر انتخابات جمهوری اسلامی ایران خداترسی و امانتداری حاکم است.

وی با تاکید بر حفظ رای مردم گفت: نباید کسانی که به سوی یک فرد خاصی گرایش دارند در آرای مردم دستبرد بزنند، همه باید بر مسیر عدالت گام برداریم زیرا عدالت ضامن برقراری امنیت و آرامش است.

وی افزود: عدالت باید در تمام شرایط حتی اگر به ضرر ما باشد، اجرا شود.

وی تصریح کرد: بسیار زشت است که به ما نسبت تقلب داده شود، مرگ از متصف شدن به چنین صفتی بهتر است.

۱۳۹۶/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...