نسخه چاپی

اولین سخنان روحانی بعد از پیروزی در انتخابات

روحانی گفت: مشاركت تاریخی شما در پای صندوق رای فارغ از آنكه در این رقابتی ترین رقابت تاریخ ایران به چه كسی رای دادید شگفتی ساز شد و اعتماد دوباره شما به من سبب شد كه بارسنیگنی را بر دوش خویش احساس كنم.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در اولین گفتگوی مستقیم خود با مردم بعد از پیروزی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: سلام و درود خالصانه من بر ملت بزرگ ایران که با حضور و مشارکت گسترده معنادار و موثر خود در انتخابات اردیبهشت 96، گامی بلند در راه ائتلا و سرافرازی ایران عزیر برداشت.

وی تصریح کرد: بیش از 41 میلیون رای شما تاریخ کشور را از توقف و تردید به در آورد و ایران را در تداوم راه توسعه و ترقی خویش قرار داد. شما دیروز به همه آنها که ما را به بازگشت به گذشته یا توقف در شرایط فعلی می خواندند نه گفتید و زمانه را به جلو راندید.

روحانی گفت: مشارکت تاریخی شما در پای صندوق رای فارغ از آنکه در این رقابتی ترین رقابت تاریخ ایران به چه کسی رای دادید شگفتی ساز شد و اعتماد دوباره شما به من سبب شد که بارسنیگنی را بر دوش خویش احساس کنم. امیدوارم وکیل شایسته ای برای نمایندگی مطالبات شما مردم عزیز ایران باشم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: شما با این رای نشان دادید ملتی یکپارچه هستید که با وجود قطب بندی های سیاسی هیچ کسی نمی تواند شما را به ورزه نزاع های بیهوده طبقاتی قومیتی فرقه ای قبلیه ای شهری یا روستایی بکشاند. رای منسجم شما در مناطق کشور نشان داد که یک ملتید و یک دولت دارید و یک رئیس جمهور می خواهید که رئیس همه جمهور و صد البته خادم همه ملت باشد.

۱۳۹۶/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...