نسخه چاپی

حسین مقصودی در گفتگو با نما:

وعده سهام عدالت نقد می‌شود؟/ مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌كنند

عکس خبري -وعده سهام عدالت  نقد مي‌شود؟/ مردم وعده‌ها را فراموش نمي‌کنند

سخنگوی كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: فعلا در مورد افزایش اسمی سهام عدالت نمی توان حرفی زد اما نمایندگان مجلس آماده بررسی و برنامه دولت و ریل گذاری در راستای تحقق وعده های دولت هستند.

حسین مقصودی، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در نماینده مردم سبزوار در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، گفت: امروز پس از پشت سر گذاشتن حماسه ای دیگر در انتخابات 29 اردیبهشت ماه امروز روز وحدت و همدلی اتحاد مردم و دولت است.
وی در ادامه خطاب به روحانی، بیان کرد: دولت باید قدر دان زحمات این مردم باشد و برای قدرانی باید تمام تلاش خود را برای تحقق وعده هایی که در زمان تبلیغات و مناظرات انتخاباتی به مردم داده است، انجام دهد.
نماینده مردم سبزوار در خانه ملت در خصوص وعده های رئیس جمهور از جمله سهام عدالت گفت: امیدوار هستیم تا وعده های روحانی در نظام جمهوری اسلامی تحقق پیدا کند چراکه تحقق وعده های داده شده به مردم باعث خواهد شد تا اعتماد مردم بر این نظام بیشتر از گذشته شود.
مقصودی ادامه داد: بعد از حماسه بزرگ انتخابات باید مسئولان بگونه ای در کشور حرکت کنند که شرمنده این مردم همیشه در صحنه، خون شهداء و راه امام خمینی (ره) نشوند.
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، با تأکید بر این که وعده های روحانی باید در آینده نزیدک محقق شود، خاطرنشان کرد: برای تحقق وعده های روحانی، روحانی باید از همه نیروهای انقلابی و مسئولان نظام کمک بگیرد و بداند مجلس نیز این آمادگی دارد تا در جهت تحقق شعارها و عده های روحانی در کشور ریل گذاری کند.
وی درخصوص تحقق وعده روحانی در مورد افزایش ارزش سهام عدالت گفت: دولت هنوز در این زمینه برنامه به مجلس ارائه نکرده است از این رو برای تحقق وعده روحانی در این زمینه باید منتظر بود دید که برنامه دولت چیست؟
مقصودی در خاتمه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا مجلس افزایش ارزش سهام عدالت را قبول می کند، گفت: فعلا در مورد افزایش اسمی سهام عدالت نمی توان حرفی زد اما نمایندگان مجلس آماده بررسی و برنامه دولت و ریل گذاری در راستای تحقق وعده های دولت هستند.


۱۳۹۶/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...