نسخه چاپی

قاضی‌پور در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه:

یك ریال از اعتبارات ‌ستاد احیا برای ‌دریاچه اورمیه صرف نمی‌شود/دولت فرمانده اقتصاد مقاومتی كارآمد ندارد

نماینده مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه یك ریال از اعتبارات ‌ستاد احیا برای ‌دریاچه اورمیه صرف نمی‌شود، گفت: معتقدیم ستاد احیای دریاچه اورمیه، نبودش بهتر از بودنش است.

به گزارش نما، نادر قاضی‌پور، چهارشنبه شب در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه آذربایجان غربی اظهار کرد: به زودی وزرای دولت دوازدهم برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شوند بنابراین رسانه‌ها باید با اطلاع‌رسانی از درخواست‌ها و مطالبات مردم فضا را برای انتخاب افراد توانمند برای دولت و مجلس فراهم کنند.

وی افزود: پیگیری بهبود و ارتقاء دو شاخص مهم سلامت و بهداشت و آموزش و پرورش و رسیدگی به وضعیت اسفناک راه‌های آذربایجان غربی از جمله موضوعاتی بوده که در طول دوره‌های نمایندگی‌ام بدان اهتمام داشته‌ام.

وی افزود: توجه به صنعت گردشگری، احیاء تولیدی‌های راکد توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، اهمیت سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، ارتقاء کیفیت صنعت خودروسازی از دیگر محورهای فعالیت من در مجلس شورای اسلامی بوده است.

قاضی‌پور گفت: در این مدت تلاش کرده‌ام موضوع تکمیل پروژه فرودگاه اورمیه به سرانجام برسد و تغییر نام آن از فرودگاه اورمیه به نام فرودگاه شهید باکری پیوسته مورد توجه قرار داشته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: به تازگی به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس کارهایی را برای نظارت بیشتر در ستاد احیای دریاچه اورمیه شروع کرده‌ایم چون معتقدیم ستاد احیای دریاچه اورمیه، نبودش بهتر از بودنش است، چون یک ریال از اعتبارات این ستاد برای احیای دریاچه اورمیه صرف نمی‌شود.

وی اظهار کرد: متاسفانه در دولت ‌روحانی یک فرمانده اقتصاد مقاومتی کارآمد ندارد، ما باید با واردات بی‌رویه کالاهای خارجی به شدت مبارزه کنیم تا اجازه پایمال شدن حقوق تولید کننده داخلی را ندهیم چرا که واردات بی‌رویه کالاهای بنجل خارجی آن هم با قیمت‌های گزاف، برخلاف منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل است.

قاضی‌پور گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار دوراندیش‌اند و همانگونه که همگان ملاحظه کردند در انتخابات ریاست جمهوری چنان نقشه‌ای ترسیم کردند تا حتی مخالفین نظام جمهوری اسلامی در خارج از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی، پای صندوق‌های رای آمدند و در انتخابات مشارکت کردند و در حقیقت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) 30سال جلو‌تر را می‌بینند و بر اساس آن به مدیران و مسئولان سیاست‌های راهبردی می‌دهند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...