نسخه چاپی

مسی چه كاری برای بارسلونا مانده كه انجام نداده است؟

ابرستاره آرژانتینی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا التبه در زندگی ورزشی خود افت و خیز داشته اما همیشه در حال درخشش بوده و هرگز دست از مبارزه در میدان سخت و طاقت فرسای لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بر نداشته

به گزارش نما حداقل در دو سال گذشته وضعیت رونالدو در رقابت با مسی بهتر بوده و افتخاراتی که نصیب کریستیانو رونالدو شده به هر حال باعث افزایش هواداران طرف پرتغالی شده است.

لیونل مسی تولد 30 سالگی خود را جشن گرفت و جالب اینجا است که به 30 افتخار بزرگ نیز در لباس بارسلونا دست پیدا کرده است. این هرگز چیز کمی نیست و مسی شاید دیگر هرگز در تاریخ فوتبال بارسلونا و البته فوتبال جهان تکرار نخواهد شد.

مسی و اینیستا دو ستاره بزرگ فوتبال بارسلونا در رقم 30 با یکدیگر برابر می‌کنند و هر دو از پرافتخارترین ستارگان دنیای فوتبال باشگاهی و شاید ملی محسوب می‌شوند. پس از نام مسی و اینیستا می‌شود به ژاوی ارناندس، پیکه و بوسکتس با 25 افتخار و قهرمانی اشاره کرد.

لیونل مسی در مجموع با 583 بازی ثبت شده 507 گل به ثمر رسانده و 196 پاس سالم و منجر به خلق موقعیت صد در صد گلزنی برای مسی یک افتخار بزرگ است.

مانوئل استبان نویسنده شهیر آس اسپانیا در خصوص این آمار می‌گوید: یک بازیکن باید برای تیمش چه کند که مسی نکرده است؟ مسی یک طلا با عیار بسیار بالا است و بارسلونا حق دارد برای از دست ندادنش به آب و آتش بزند.

4 جام در لیگ قهرمانان اروپا، 8 جام در لالیگا، 5 جام در کوپادل‌ری، 7 جام در سوپرجام اسپانیا، 3 جام در سوپر جام اروپا و 3 جام در جام باشگاه های جهان به لیونل مسی رسیده تا موزه افتخارات این ابرستاره آرژانتینی پر از افتخارات کوچک و بزرگ باشگاهی شود و تنها خلا افتخار ملی در آن به شدت احساس شود.

۱۳۹۶/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...