نسخه چاپی

الاهلی به دنبال تكرار سناریو 2012 مقابل پرسپولیس

حریف تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اردوی ۲۰ روزه‌ای را در كشور اتریش برگزار می‌كند و امیدوار به تكرار سناریو سال ۲۰۱۲ است.

به گزارش نما، تیم فوتبال الاهلی عربستان حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بعد از معرفی «سرگئی ربروف» اوکراینی به عنوان سرمربی، اقداماتش را برای جذب بازیکنان موردنظر و همچنین برنامه ریزی برای برپایی اردوی تدارکاتی انجام می دهد.

* مذاکره با مدافع النصر عربستان
یکی از چالش‌های تیم الاهلی عربستان، انتخاب یک مدافع است. ربروف تاکید زیادی بر جذب یک مدافع برای تقویت تیمش دارد و در همین ارتباط مذاکراتی با چند بازیکن داخلی و خارجی صورت گرفته است. یکی از این گزینه ها، «عمر هوساوی» مدافع تیم النصر عربستان است که گفته می شود با النصر برای تمدید قرارداد به توافق رسیده ولی الاهلی به دنبال جذب این مدافع است.

* جذب سه بازیکن خارجی برای سه پست
با وضع قانون استفاده از ۶ بازیکن خارجی در فدراسیون فوتبال عربستان، دست تیم الاهلی برای خرید بازیکنان خارجی باز شده است. ربروف علاوه بر پست دفاع، در پست هافبک دفاعی و هافبک بازیساز هم به دنبال نفرات موردنظر است و به باشگاه الاهلی تاکید کرده بازیکنان این پستها باید خارجی و استاندارد باشند.

* آغاز تمرینات از ۱۰ تیر و سفر به اتریش
الاهلی برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین لیگ عربستان برنامه آماده سازی جامعی را تدارک دیده است. طبق برنامه، تمرینات این تیم در عربستان از ۱۰ تیر آغاز می شود و سپس کاروان این تیم برای برپایی اردوی ۲۰ روزه، از ۱۷ تیر راهی اتریش می شود.

* انتخاب ابوظبی برای بازی برگشت
در حالی که باشگاه پرسپولیس کشور عمان را برای بازی رفت با الاهلی انتخاب کرده است، این تیم عربستانی ترجیح داده برای بازی برگشت در ابوظبی امارات از نماینده ایران میزبانی کند. این در حالی است که پیش از این از تمایل باشگاه الاهلی برای میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه سلطان قابوس عمان یاد شده بود.

* الاهلی به دنبال تکرار سناریو ۲۰۱۲
بدون شک بزرگترین دغدغه سرمربی و مدیر جدید باشگاه الاهلی عربستان، بازی با پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. این باشگاه عربستانی از هیچ تلاشی برای آماده سازی تیم خود برای بازی با پرسپولیس دریغ نکرده و حتی حضور در یک جام با حضور تیم های مختلف از کشورهای عربی را از برنامه خود حذف کرده است تا فرصت کافی برای آماده سازی داشته باشد. روزنامه الشرق الاوسط در گزارشی اعلام کرد که الاهلی به دنبال تکرار سناریو در سال ۲۰۱۲ است؛ سناریویی که منتج به حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد و برای رسیدن به این هدف ابتدا باید پرسپولیس از سر راه برداشته شود.
منبع: مهر

۱۳۹۶/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...