نسخه چاپی

گزارش اختصاصی نما از بازتاب های مردمی اقدام كوبنده سپاه پاسداران؛

هركسی به ایران نگاه چپ داشته باشد پوزش را به خاك می مالیم/ ثابت كردیم كه قدرت موشكی ایران هیچ گاه قابل مذاكره نخواهد بود

عکس خبري -هرکسي به ايران نگاه چپ داشته باشد پوزش را به خاک مي ماليم/ ثابت کرديم که قدرت موشکي ايران هيچ گاه قابل مذاکره نخواهد بود

یك شهروند تهرانی گفت: هركسی كه به ایران اسلامی نگاه چپ داشته باشد، پوزش را به خاك می مالیم،چون 2500سال است كه این كار در خصوص متجاوز كرده ایم ، باز هم از این دست اقدامات تروریستی را به بدترین شكل ممكن جواب خواهیم داد .

به گزارش خبرنگار نما؛ پس از اتفاق تروریستی روز چهارشنبه 17 خردادماه در تهران توسط عناصر وابسته به تروریست های داعشی ،این بار این تروریست ها با پاسخ کوبنده و دندان شکنی از سوی ایران مواجه شدنند،به گونه ای که موشک‌های سپاه مقرهای فرماندهی و مراکز تسلیحاتی داعش را در دیرالزور درهم کوبید.به میان مردم آمدیم تا نظرات آنها را درباره پیامد های این اقدام غرور آفرین جویا شویم.
یک خانم دانشجو با اشاره به اینکه از این اقدام تلافی جویانه احساس غرور داشتم به خبرنگار نما گفت: این اقدام ابهت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند،همچنین پاسخ دندان شکنی برای عربستان،امریکا ،داعش و تمامی حامیان تروریست ها داشت که ایران تاکنون خویشتنداری کرده است که جواب شما رانداده و حالا این است پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های تکفیری در سوریه.
در ضمن مجاهدت‌های پیروزمندانه سپاه پاسداران در نبرد با تروریست‌های تکفیری موجب خشم حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آنها یعنی رژیم سعودی و آمریکا شده است.
این شهروند در ادامه افزود: البته دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان هم باید کاملا هوشیار باشند و اوضاع را کاملا رصد کنند تا دیگر این تروریست ها جرات نگاه چپ به کشورمان را نداشته باشند زیرا این تکفیری ها هیچ بویی از انسانیت نبرده اند.
فرد دیگری در این باره به خبرنگار نما گفت: به طور یقین پاسخ، های هوی است و این که هر عملی عکس العملی ر ابه دنبال دارد و این ها بداند که اگر بار دیگری بخواهند در ایران به اقدامات تروریستی دست بزنند با مشت محکم تری از سوی کشورمان مواجه خواهند شد وریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون انتقام نمی گذارند.
این موضوع به داعشیان و اربابان آنها اثبات کرد که پاسخ ایران نسبت به اقدامات تروریستی با خیلی از کشورهای دیگر فرق دارد و پاسخ نیروهای نظامی ما بسیار سنگین و سخت خواهد بود.
جوان دیگر در مصاحبه با خبرنگار نما اظهار داشت: در آن روزیی که این اقدام تروریستی در تهران به وقوع پیوست من خیلی ناراحت شدم و از شدت ناراحتی زیر گریه زدم، اما خبر مسرت بخش سپاهیان اسلام باعث خرسندی شد،اقدامی شایسته و در خور تقدیر که هم به موقع بود و هم کوبنده .
وی در خصوص مهمترین پیامد این حمله موشکی گفت: این اقدام درس عبرتی برای تروریست های داعشی شد که هیچ گاه سمت ایران نیایند،اما به هر حال امیدوارم که یک روزی برسد که دیگر هیچ تروریستی در منطقه وجود نداشته باشد و خاورمیانه برای همیشه از تکفیری ها پاکسازی شده باشد .
یک فرد میانسال با ابراز خرسندی از این اقدام نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران در مصاحبه به خبرنگارما گفت: به نظر من این یکی از قاطعانه ترین پاسخ ها به داعش بود که پیا م آن هم این بود که نه تنها تروریست ها، بلکه دنیای استکبار و به خصوص امریکای جنایتکار حواسشان باشدکه ایران اسلامی با هیچ کشوری در دنیا سر شوخی ندارد. حمله موشکی سپاه به تروریست های تکفیری این بود که شما ترقه بازی کردید اما موشک جوابتان بود،خدا به فریادتان برسد آن زمانی که بخواهید دست از پا خطا کنید ،آنگاه دیگر باید به طور کلی کاسه و کوزه تان را جمع کنید و از منطقه خارج شوید.
این جوان با ابراز خوشحالی وصف ناپذیر ازلحظه شنیده شدن این خبراظهار داشت: به عقیده من هر ایرانی اگر این خبر را می شنید واقعا احساس خوشحالی و غرور به وی دست می داد،من خودم لحظه ای که این خبر را از طریق فضای مجازی دیدم یک شوق و ذوق خاصی به من دست داد واقعا دست مریزاد می گوییم به بچه های سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی.
یک شهروند دیگر درخصوص اقدام سپاهیان اسلام به خبرنگار نما گفت: قطعا هر عملی عکس العملی را به دنبال خواهد داشت، این کار بچه های پاسخ دندان شکنی بود به تروریست های تکفیری چون وقتی کار اشتباهی را انجام می دهیم باید منتظر عواقب آن باشیم و این هم عواقب کار داعشی ها بود.
این ضرب شصت ایران بسیار به موقع بود،واقعیت این است که کار قشنگ و بسیار خوشحال کننده ای از سوی نیروهای نظامی ما صورت گرفت .
شهروند کهنسالی در خصوص حس خود از لحظه شنیده شدن این خبر به خبرنگار نما گفت: من در آن لحظه به خودم افتخار کردم و ازاین اقدامات نیروهای نظامی کشورم به خودم بالیدم وقعا از نیروی هوا یی سپاه پاسدارن ممنون هستیم که به این خوبی توانستند مواضع داعش را مورد اصابت موشک های خود قرار دهند.
وی درخصوص پیامدهای این اقدام سپاه برای حامیان این تروریست ها افزود: این اقدام به غرب ها در وهله نخست ثابت کرد که این سیستم موشکی ایران هیچ گاه قابل مذاکره نخواهد بود ونیروهای نظامی ما ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون انتقام نمی‌گذارندو برای حفاظت از جان مردم لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد، در ضمن این پیام را هم به دنبال داشته که ما هر کجا را اراده کنیم می توانیم با موشک های خودمان مورد هدف قراردهیم ، که این نشان از اقتدار ایران اسلامی در جهان دارد .

۱۳۹۶/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...