نسخه چاپی

كریمی همه بازیكنان جدید نفت را تایید كرد

علی كریمی سرمربی نفت تهران لیست نفرات مورد تاییدش برای عقد قرارداد را به باشگاه نفت اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از سایت رسمی نفت تهران،علی کریمی امروز اسامی نفراتی که در تمرینات حضور یافته و مورد تایید وی هستند را به باشگاه اعلام کرد تا برای عقد قرارداد با انها اقدامات لازم انجام شود.



کریمی تمامی نفرات مطرح و جدید لیگ برتری و لیگ یکی که با نظر وی بعنوان بازیکن جدید در تمرینات شرکت کرده و قبلا توافق اولیه ای بین انها و باشگاه انجام شده بود را تایید کرده است.



همچنین چند بازیکن تستی که در تمرینات حضور یافته و اغلب انها سابقه بازی در لیگ یک را داشته اند نیز مورد تایید علی کریمی قرار گرفته و اقدامات لازم برای عقد قرارداد با انها انجام خواهد شد.



با احتساب بازیکنان جدید و نفرات فصل قبل که با تیم قرارداد داشته و مورد تایید سرمربی تیم قرار گرفته اند .نام 16بازیکن بزرگسال،4بازیکن رده سنی زیر 23سال و 3 بازیکن زیر 21سال یا امید در لیست کریمی قرار گرفته اند.از جمع بازیکنان ازاد فصل قبل تیم نفت هم نام عزتی و فراهانی در لیست تیم است.23بازیکن مورد تایید کریمی فردا برای تست پزشکی در ایفمارک حضور خواهند یافت و اقدامات لازم برای توافق نهایی و عقد قرارداد با بازیکنان جدید با باشگاه نیز انجام خواهد شد.

۱۳۹۶/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...