نسخه چاپی

ادامه تلاش برای پیدا كردن گردشگران چال كندی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تلاش برای پیدا كردن گردشگران دیگر چال كندی دزفول ادامه دارد.

به گزارش نما به نقل از مهر، علی خدادادی اظهار کرد: از روز گذشته که گروهی از گردشگران اهوازی در رودخانه دز و در محل چال کندی گرفتار شدند، جمعیت هلال احمر نیز مانند سایر نهادها از جمله فوریت های پزشکی و آتش نشانی در محل حادثه حضور پیدا کرد.

وی افزود: با وجود تلاش همه جانبه جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول و استقرار سه تیم زمینی این جمعیت اما جمعیت هلال احمر استان نیز دو تیم هوایی و یک فروند بالگرد را نیز برای همکاری در پیدا کردن گردشگران مفقودی اعزام کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر اهواز نیز تیم واکنش سریع را به محل حادثه چال کندی دزفول اعزام کرده تا در کنار دیگر افراد اعزام شده برای جستجوی گردشگران مفقودی همکاری داشته باشند.

خدادادی در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده های نگران گردشگران مفقودی گفت: طی روزهای اخیر چند مورد غرق شدگی در رودخانه های استان داشتیم که متأسفانه منجر به فوت هم استانی های نوجوان و جوان شده بنابراین از تمامی خانواده ها تقاضا داریم که مراقبت های بیشتری از فرزندان خود داشته باشند تا هنگام تفریح در رودخانه ها و دریاچه ها خطری آنها را تهدید نکند.

۱۳۹۶/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...