نسخه چاپی

جابری انصاری با سلیم الجبوری دیدار كرد

جابری انصاری معاون عربى و آفریقا وزارت امور خارجه در چارچوب برنامه های دیدار خود از عراق، عصر امروز یكشنبه 1 مرداد 96 با سلیم الجبوری رییس پارلمان عراق دیدار و گفتگو كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، در این دیدار، طرفین ضمن تبادل نظر درباره تحولات منطقه ای، به موضوعات مختلف فرا روی عراق در مرحله جاری پرداخته، و به ويژه بر اهمیت حفظ وحدت و تمامیت ارضی و همبستگی ملی میان اجزای مختلف جامعه عراق، رویارویی همه جانبه با تروریسم و افراط گرایی و انتخابات آتي پارلمان عراق تاکید کردند.

جابری انصاری در این ديدار ضمن انتقال سلام های گرم جناب آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به همتای عراقی خود بر دعوت ایشان جهت شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه همچنین گزارشی از برگزاري نشستهای کمیته سیاسی و کمیته حقوقی و فنی دو کشور ارائه کرد.

سلیم الجبوری رئیس پارلمان عراق نیز ضمن اهدای سلام های خود به رئیس مجلس شورای اسلامی، بر قبول دعوت ایشان برای سفر به تهران و شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری تاکید و اعلام کرد پارلمان عراق از تلاشهای دو دولت برای گسترش همکاری ها در تمامی زمینه ها و حل مشکلات اجرائی فراروی روابط دو کشور حمایت می کند.

۱۳۹۶/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...