نسخه چاپی

حمله گرگ در معرض خطر سازمان محیط زیست به كودك 3 ساله

كودك ۳ ساله پس از حمله شدید گرگ به كما رفت و اكنون چند روزی است كه در كما با مرگ دست و پنجه نرم می‌كند.

به گزارش نما ، کودکی ۳ ساله در روستای بشیرآباد از توابع شهرستان سنقر کرمانشاه طعمه گرگ می‌شود.

ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که متین یک پسر بچه روستایی کمی آن طرف‌تر از مکانی که پدر و مادرش در حال برداشت محصول از زمین کشاورزشان بودند، مشغول به بازی با خواهر بزرگترش می‌شود.

ناگهان گرگی که پلاک ویژه نیز بر گردن داشته و به گفته اهالی روستا چندی پیش از سوی محیط زیست استان کرمانشاه در حوالی روستا ر‌ها شده است به کودکان حمله ور می‌شود.

خواهر بزرگ‌تر متین پا به فرار می‌گذارد و گرگ کودک ۳ ساله را با دندان به مکانی دور می‌برد.

زمانی که پدر و مادر کودک با فریاد‌های دخترشان متوجه موضوع می‌شوند جست و جو‌ها را آغاز می‌کنند. اهالی روستا نیز به کمک آن‌ها می‌آیند و چند ساعت بعد، پیکر کودک ۳ ساله را آغشته در خون پیدا می‌کنند.

زمان یافتن پیکر پسر بچه، کودک هنوز علائم حیاتی داشته و به سرعت به بیمارستانی در کرمانشاه منتقل می‌شود.
در حال حاضر یک هفته از این حادثه می‌گذرد و متین، پسر بچه ۳ ساله روستایی همچنان در کما است. او از ناحیه شکم، ریه و دهان دچار آسیب شده و اکنون در بخش CCU یکی از بیمارستان‌های کرمانشاه بستری است.



مراد، پدر این این کودک ۳ ساله با اشاره به جزئیات این حادثه می‌گوید: در روز حادثه من به همراه همسرم در حال برداشت محصول از زمین کشاورزی بودیم و طبق عادت همیشگی ما، فرزندانم کمی آن طرف‌تر به بازی مشغول بودند.

وی می‌افزاید: در حال کار بودیم که با صدای فریاد‌های دخترم متوجه شدیم که برای متین اتفاقی افتاده است. بلافاصله در نقطه‌ای که گرگ به متین حمله کرده بود حاضر شدیم، اما خبری از وی نبود. پس از حدود ۲ ساعت از تجسس در سطح منطقه، پیکر متین را پیدا کردیم که غرق در خون بود.

این کشاورز روستایی با اشاره به رهاسازی تعدادی گرگ در محدوده روستای بشیرآباد می‌گوید: یک هفته قبل از حادثه، محیط زیست کرمانشاه اقدام به ر‌ها سازی تعدادی گرگ با پلاک‌های ویژه در سطح منطقه کرد.

وی می‌افزاید: با توجه به پیگیری‌هایی که داشتیم متوجه شدیم که در راستای حفظ نسل یک گونه گرگ، چند قلاده از آن را در اطراف روستای ما ر‌ها کرده اند. این گرگ‌ها پلاک‌های ویژه‌ای داشته و گوشواره‌های خاصی داشتند.

پدر این کودک ۳ ساله در رابطه با اقدامات صورت گرفته بعد از این حادثه می‌گوید: شکایتی از محیط زیست کرمانشاه داشتیم که متن آن در اختیار سازمان محیط زیست قرار گرفته است. باید به ما توضیح داده شود که چرا محیط زیست استان گرگ‌ها را در اختیار روستا ر‌ها کرده است.

وی در خصوص وضعیت حال حاضر فرزند خود می‌گوید: پسر من از ناحیه شکم، ریه و دهان دچار آسیب دیدگی شدید شده و از روز سه شنبه ۲۷ تیرماه تاکنون در بیمارستان بستری است. وضعیت او کاملا وخیم است و هنوز از کما خارج نشده است.

۱۳۹۶/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...