نسخه چاپی

بیرانوند در گفت و گو با نما :

هتاكان به مدافعین حرم جاده صاف كن دشمن هستند

عکس خبري -عده اي در کشور جاده صاف کن دشمن هستند

یك نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی گفت : بعضی از كسانی كه اینگونه حرفها را منتشر می كنند به نظر نه خاك وطن برایشان مهم است و نه دین وناموس و تنها جاده صاف كن دشمنانی هستند كه اگر سلطه پیدا كنند به همسران و دختران این افراد هم رحم نخواهند كرد .

بهرام بیرانوند نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نما در خصوص انتشار مطلبی در یک روزنامه اصلاح طلب ، مبنی بر اینکه شهادت جوانان مدافع حرم اشتباه محاسباتی ایرانیان محسوب می شود گفت: این طور به نظر می رسد که انگار عده ای ماموریت دارند که صف ملت را بشکنند و از خطوط امنیت ملی کشور عبور کنند و حرفی را بزنند که دشمن آن را تولید و منتشر می کند .
وی در ادامه با اشاره به کسانی که قبلا اعلام کرده بودند که برای کار در رسانه های ما پول خرج می کنند ، اظهار داشت : در سالهای اخیر شاهد بودیم که یک شبکه و کارکنانش بازداشت شدند و همان کسانی بودند که به نفع دشمن و غربی ها قلم می زدند.
وی با تاکید بر اینکه ما برای حفظ امنیت ، منافع ملی و دفاع از آب و خاک در هر کجا که باشد از کیان ملت دفاع خواهیم کرد ، بیان داشت : ما بر اساس قانون ، شرع و عقل موظفیم به عنوان یک حکومت از مردم و آرمان های آنها دفاع کنیم که این دفاع بعضی وقت ها در جدال با مرزهاست و گاهی ممکن است صدها کیلومتر دورتر از مرزها اتفاق بیوفتد.
وی افزود : این شیوه تنها مختص ما نیست بلکه آمریکای جهانخوار سالها سال است که این کار را انجام می دهد البته با این تفاوت که آمریکا با ظلم در خارج از مرزها دست به تعدی می زند اما ما عملیات تدافعی انجام می دهیم تا حیوان خون آشامی چون داعش را از مرزها دور کنیم .
وی در ادامه یادآور شد : بعضی از کسانی که اینگونه حرفها را منتشر می کنند به نظر نه خاک وطن برایشان مهم است و نه دین وناموس و تنها جاده صاف کن دشمنانی هستند که اگر سلطه پیدا کنند به همسران و دختران این افراد هم رحم نخواهند کرد .
وی با اشاره به اقدامات جوانان مدافع حرم در بیرون از مرزها ، تصریح کرد : بسیاری از جوانان ما در خارج از مرزها جان خود را بر کف دست گرفته اند تا مبادا چشم ناپاکی به نوامیس آنها بیافتد.
وی با بیان اینکه در مقابل چنین اقدامات صغیر از سوی برخی افراد نیاز به یک خیزش مردمی وجو دارد ، اذعان داشت : آنهایی که به منافع ملی آسیب وارد می کنند و فرش قرمز برای دشمن پهن می کنند باید شناخته شوند و چهره معدوم آنها آشکار شود .
وی در پایان با اشاره به اینکه ما در کشور ساز و کار قانونی داریم ، خاطر نشان کرد : دستگاه قضایی موظف است با این افراد برخورد کند و قرار نیست هر کاغذ پاره ای با مطلبی نادرست در میان مردم منتشر شود و صف متحد مردم ما را از بین ببرد و سیستم قضایی باید هرچه سریعتر با این لجن پراکنی ها به شدت برخورد کند .

۱۳۹۶/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...