نسخه چاپی

استقلال؛سایپا و یك روز حساس برای آبی‌ها

سایپا چهارمین مانع بر سر تیم علی‌منصور است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛سایپایی که با علی دایی حال و روز متفاوتی نسبت به فصل پیش دارد و با جوانان با انگیزه اش پیش به سوی شگفتی سازی حرکت می کند.

عملکرد تیم دایی در این سه بازی،به خوبی نشان می دهد که پنجشنبه شب استقلال چه کار سختی در پیش دارد. استقلالی که بر خلاف سایپا هنوز به انسجام تاکتیکی نرسیده و ضعف های پرشماری دارد.

تیم منصوریان هنوز 90 دقیقه ای نشده و نمی تواند در تمام دقایق بازی فوتبال یکسانی ارائه دهد. آن ها یا مثل بازی با استقلال خوزستان در نیمه اول ضعیف و در نیمه دوم خوب کار می کنند و یا مثل بازی هفته گذشته مقابل تراکتور در نیمه اول بیش از 5 موقعیت گلزنی دارند و در نیمه دوم حتی یک بار هم به دروازه حریف نمی رسند.

استقلال که در حال حاضر با 4 امتیاز در رده نهم جدول ایستاده، پنجشنبه شب علاوه بر تیم سختکوش و جنگنده سایپا باید با زمین ناهموار تختی هم بجنگد و همین کار تیم منصوریان را سخت تر از همیشه می کند زیرا آبی ها طی این سه بازی نشان دادند که به بازی مالکانه و فوتبال روی زمین می پردازند و قطعا چمن تختی کار آن ها را دشوار می کند.

سایپای 7 امتیازی که توانسته صنعت نفت و استقلال خوزستان را در این فصل شکست دهد و سپاهان را در نقش جهان متوقف کند، بدون تردید در بازی امشب هم به دنبال کسب امتیازات کامل بازی مقابل استقلال است. علی دایی هم که عادت دارد هر فصل جوانان و پدیده هایی را به فوتبال ایران معرفی کند، این بار علی قلی زاده ای را در سایپا مطرح کرده که با 2 گل زده در بین گلزنان برتر لیگ تا اینجا قرار دارد.

از سوی دیگر منصوریان هم که روند جوانگرایی خود در این فصل را پی گرفته، امیدش به درخشش جوان بوشهری اش مهدی قائدی است تا با ورودش به زمین معادلات بازی را به نفع استقلالی ها تغییر دهد. ضمن اینکه مجتبی جباری هم مهره ای است که به عنوان یار تعویضی به راحتی نمی توان از او چشم پوشی کرد.

در دیگر بازی های پنجشنبه ، تراکتورسازی پس از سه شکست پیاپی پذیرای تیم بحران زده نفت است و دربی زاینده رود هم بین تیم های ذوب آهن و سپاهان در استادیوم فولادشهر برگزار می شود. همچنین دو تیم شگفتی ساز پارس جنوبی و صنعت نفت آبادان در شهر جم با هم دیدار می کنند.

۱۳۹۶/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...