نسخه چاپی

حبیبی: پایان حیات داعش نزدیك است

دبیركل حزب موتلفه اسلامی با ستایش پیروزی‌های مقاومت در سوریه، لبنان و عراق علیه گروه‌های تروریستی گفت: ما به پایان حیات داعش نزدیك می‌شویم و در این تردید نداریم.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب با اشاره به عملیات داعش در اسپانیا اظهار کرد: سهم مردم اروپا از داعش، قتل و غارت و کشتار است و سهم سرمایه‌داران و دولتهای اروپایی و آمریکایی دلارهای نفتی است که از عربستان می‌رسد.
وی تاکید کرد: امروز این رویکرد در اروپا تبدیل به یک روش شده است؛ بالاخره روزی مردم به این سهم و سهامداری اعتراض می‌کنند و تکلیف گروهک خونخوار و تروریستی داعش را روشن کرده و سیاستمداران خود را نیز مجازات می‌کنند.
حبیبی همچنین با اشاره پدیده شهید حججی در عصر ما گفت: استقبال مردم مشهد، قم، تهران از خانواده شهید حججی نشان داد این شهید یک پدیده کم نظیر در تاریخ مقاومت ملت ایران است. او با وصیت‌نامه ارزشمند خود نشان داد که آگاهانه و عارفانه قدم به قتلگاهی گذاشت که امام حسین (ع) در روز عاشورا مقتدای این کرامت نجات‌بخش در تاریخ بشر است.
وی با تجلیل از خانواده شهید حججی تصریح کرد: خانواده شهید حججی در چند روز گذشته تصویری از خود نشان دادند که می‌تواند الگوی خانواده‌های شهدای حرم باشد. همسر وفادار او زینب‌وار سخن گفت. پدر و مادر او حق خون او را ادا کردند و مردم هم انصافاً قدرشناسی کردند.
حبیبی در عین حال با اشاره به نحوه بررسی وزرای پیشنهادی در مجلس خاطرنشان کرد: بعضی از نمایندگان به عنوان مخالف ثبت نام کردند اما سخنانشان در موافقت با وزیر مربوطه بود؛ آنها با این کار فرصت نقد مشفقانه را از دیگر نمایندگان گرفتند. این روش قابل قبول نیست.
وی با بیان اینکه امروز مردم در زندگی خود تحولی اساسی می‌خواهند، گفت: آنها خواستار پاسخگویی دولت به مطالبات خود به ویژه در حوزه معیشت، اقتصاد و اشتغال هستند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مجلس امروز در معرض یک ازمون جدی در وفای عهد به ملت و عمل به سوگند نمایندگی است. آنها باید تصویر درستی از این آزمون به مردم و جامعه منتقل کنند.
حبیبی تصریح کرد: دولت و وزرا باید از فرصت رای اعتماد استفاده کرده و مردم را به آینده امیدوار کنند.

۱۳۹۶/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...