نسخه چاپی

زورگیر معروف دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان كرمانشاه از شناسایی و دستگیری سركرده باند معروف زورگیری خبر داد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ رضا شیرزادی، گفت: این فرد زورگیر، معروف به "مهران خطر" به همراه تعدادی از دوستان و اقوام خود در محدوده‌های کمربندی شرقی و دیگر جاده‌های برون شهری اقدام به زورگیری از خودرو‌ها و اشخاص می‌کردند.

وی افزود: ماموران پاسگاه چالابه پس از وقوع دو فقره زورگیری با شگرد‌های مشابه در محدوده کمربندی شرقی کرمانشاه رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و با انجام اقدامات اطلاعاتی از وقوع این زورگیری‌ها توسط باندی به سرکردگی شخصی معروف به "مهران خطر" اطمینان حاصل کردند.

وی ادامه داد: در نهایت ماموران این پاسگاه پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به یکی از مخفیگاه‌های متهم واقع در یکی از محلات حاشیه نشین شهر کرمانشاه مراجعه و برای دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: متهم به محض مشاهده پلیس با استفاده از سلاح سرد قصد مجروح کردن ماموران را داشت که با زیرکی و هوشیاری پلیس ناکام ماند و در نهایت با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی وی دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

شیرزادی افزود: تاکنون موارد متعدد زورگیری و شرارت در پرونده این شرور سابقه دار به ثبت رسیده است، همچنین اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری دیگر اعضای این باند زورگیری همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۶/۶/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...