نسخه چاپی

روزهای دشوار پرسپولیس در لیگ برتر و آسیا

پرسپولیس در روزهای آینده بازی های دشوار و پرفشاری را پیش رو دارد و بازیكنانش باید فشار طاقت فرسایی را تحمل كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس: پرسپولیس به جز خبر محرومیت مهدی طارمی روزهای سخت دیگری را نیز پیش رو خواهد داشت. سرخپوشان تهرانی سه شنبه باید در امارات به مصاف تیم الهلال عربستان بروند. مسابقه ای که برایش اهمیت حیاتی دارد. به همین دلیل بازی این تیم در هفته هشتم مقابل نفت آبادان لغو شده است. از سویی دیگر شاگردان برانکو یک بازی معوقه در جام حذفی هم مقابل نفت تهران دارند! به نظر می رسد بازیکنان پرسپولیس در مهرماه باید فشار طاقت فرسایی را تحمل کنند و این فشار ناشی از صعود به جمع 4 تیم برتر قاره آسیاست.

پرسپولیس بعد از بازی با الهلال تا روز 20 مهرماه در لیگ برتر مسابقه ای ندارد اما سرخپوشان تهرانی در حالی باید در هفته نهم لیگ برتر در روز 20 مهر به مصاف تیم پرسپولیس بروند که تیم ملی در روز 18 مهرماه در روسیه یک بازی دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار می کند. در واقع ملی پوشان پرسپولیس دو روز بعد از آن مسابقه دوستانه باید در لیگ به میدان بروند! تغییر زمان بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان هم تقریبا نشدنی است زیرا پرسپولیس در روز 25 مهرماه باید بازی برگشت با تیم الهلال عربستان را برگزار کند.

به این ترتیب روزهای سخت و طاقت فرسایی در انتظار پرسپولیس است و باید دید برانکو برای این روزهای دشوار چه تدبیری در نظر می گیرد؟او همواره گفته نمی خواهد برنامه های تیم ملی را برهم بزند. از سویی دیگر با محرومیت طارمی و مصدومیت سیدجلال حسینی عملا پرسپولیس فقط دو بازیکن فیکس در ترکیب تیم ملی خواهد داشت. بیرانوند و امیری.

۱۳۹۶/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...