نسخه چاپی

رئال مادرید قعرنشین در بازی‌های خانگی

اگر در این فصل لالیگا تنها امتیازهای خانگی محسوب می‌شد رئال مادرید در رتبه‌های پایین جدول قرار داشت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: ‌به نقل از موندو دپورتیوو، ۲۲ سال پیش مادرید نتوانست تا هفته‌ پنجم لالیگا حتی یک پیروزی خانگی پس از انجام سه بازی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو کسب کند. این اتفاق در فصل ۹۶ – ۱۹۹۵ رخ داد. در آن سال، مادرید دو شکست برابر اتلتیک بیلبائو (۲ بر یک) و اوویدو (۳ بر ۲) متحمل شد و سپس توانست در هفته‌ پنجم با تساوی یک بر یک برابر بارسلونا نخستین امتیاز خانگی را کسب کند. در آن فصل، اتلتیکومادرید قهرمان شد و رئال مادرید با ۱۷ امتیاز کمتر در جایگاه ششم قرار گرفت.

این داستان دوباره در فصل جاری (۱۸ – ۲۰۱۷) برای سفیدپوشان تکرار شده است. مادرید در نخستین بازی‌اش در برنابئو مقابل والنسیا ۲ بر ۲ متوقف شد، سپس برابر لوانته یک بر یک مساوی کرد و هفته‌ قبل با یک گل مغلوب رئال بتیس شد. اگر تنها امتیازهای خانگی در این فصل حساب شود، این تیم اکنون در خطر سقوط قرار داشت و بالاتر از ختافه، آلاوس و مالاگا بدون امتیاز بود. سفید پوشان سه بازی خانگی انجام دادند، این‌ در حالی است که سه تیم ذکر شده تنها دو بار در خانه برابر حریفانشان قرار گرفتند.

تاریخ نشان می‌دهد تاکنون مادرید هشت بار تا هفته‌ پنجم در خانه نتوانسته پیروز شود و تنها در دو فصل سه بازی در ورزشگاه خود انجام داد (فصل جاری و ۹۶ – ۱۹۹۵). اگر تنها جدول لالیگا بر اساس امتیازهای خانگی بود رئال مادرید اکنون در جایگاه هفدهم قرار داشت. در ادامه‌ به جایگاه دیگر تیم‌ها اشاره می‌شود.

رتبه تیم امتیاز بازی‌های خانگی

۱. بارسلونا ۹ ۳

۲. لوانته ۸ ۴

۳. سویا ۷ ۳

۴. والنسیا ۷ ۳

۵. رئال بتیس ۶ ۲

۶. اتلتیک ۴ ۳

۷. ویا رئال ۴ ۲

۸. لگانس ۴ ۳

۹. خیرونا ۴ ۳

۱۰. سلتاویگو ۴ ۳

۱۱. اتلتیکو ۳ ۱

۱۲. سوسیداد ۳ ۲

۱۳. لاس پالماس۳ ۲

۱۴. ایبار ۳ ۲

۱۵. ‌اسپانیول ۳ ۲

۱۶. دپورتیوو ۳ ۳

۱۷. رئال مادرید ۳ ۳

۱۸. ختافه صفر ۲

۱۹. آلاوس صفر ۲

۲۰. مالاگا صفر ۲

۱۳۹۶/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...