نسخه چاپی

موسوی در گفت و گو با نما :

تامین بودجه برای تكمیل پروژه های مسكن مهر برای دولت ضرورت است

عکس خبري -تامين بودجه براي تکميل پروژه هاي مسکن مهر براي دولت ضرورت است

یك نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : دولت باید به دنبال تامین هزینه ها باشد و بودجه ای را در اسرع وقت برای این كار اختصاص دهد تا پروژه های نیمه تمام مسكن مهر به دست متقاضیان مسكن برسد .

سید ابوالفضل موسوی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نما درباره عدم پایبندی برخی از دستگاه های خدمت رسان به مسکن مهر گفت : اگر مشکل مسکن مهر را به دو بخش تقسیم کنیم بخشی به داخل واحد ها مربوط می شود و بخشی دیگر نیز به محوطه و اطراف این پروژه مرتبط است .
وی با بیان اینکه پروژه ی مسکن مهر قرار بوده با حداقل قیمت ساخته شود و در اختیار متقاضیان قرار گیرد ، اظهار داشت : به دلیلی که ذکر شد این خانه ها از مرغوبیت لازم برخوردار نیستند و نکته ای است که کاملا مشخص است و مورد اعتراض بسیاری از متقاضیان نیز قرار گرفته است .
وی در ادامه با اشاره به بحث بیرونی مسکن مهر ، اذعان داشت : مسکن های مهر در زمین هایی ساخته شدند که از نظر قیمت بسیار ارزان بودند یعنی هزینه ی زمین در ساخت باید به حداقل قیمت می رسید و اگر در شهری زمینی با این شرایط وجود نداشت به اجبار باید به محدوده ی اطراف شهر رفته و زمینی را در انجا انتخاب می کردند .
وی افزود : به دلیل عدم مکان یابی صحیح و عدم وجود تاسیسات زیر بنایی در مناطق منتخب برای ساخت مسکن مهر متاسفانه بعضی از این پروژه ها قابل استفاده نیست چرا که از خدماتی چون برق و آب و گاز و جاده های مناسب جهت رفت و آمد محرومند .
وی متذکر شد : در صورت تامین چنین خدماتی این مناطق به دلیل دور بودن از شهر باید دارای امنیت باشند و کلانتری در انها مستقر شود و هم چنین مرکز بهداشتی درمانی تاسیس شود که این مسائل خود به تنهایی یک موضوع قابل بحث است و باید به طور صد در صد تامین شود و متناسب با مجموعه وجود داشته باشد که در حال حاضر در بعضی از پروژه ها وجود ندارد .
وی تصریح کرد : در حال حاضر اولویت این است که با اختصاص بودجه ای متناسب با این بخش این گونه کاستی ها در پروژه های نیمه کاره تامین شود چرا که هزینه ای درمانی ، امنیتی و خدماتی کمتر از هزینه های ساخت نیست .
موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه حفظ و نگهداری این واحدها هزینه های بسیاری را در بردارد ، خاطرنشان کرد : دولت باید به دنبال تامین هزینه ها باشد و بودجه ای را در اسرع وقت برای این کار اختصاص دهد تا پروژه های نیمه تمام مسکن مهر به دست متقاضیان مسکن برسد .



۱۳۹۶/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...