نسخه چاپی

برانكو: برای طارمی جانشین داریم

سرمربی پرسپولیس گفت: ما موفق شده‌ایم با بازیكنان بومی به این مرحله از مسابقات گام بگذاریم و تلاش می‌كنیم برابر الهلال هم نتیجه خوبی بگیریم.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ سید‌جلال حسینی در نشست خبری پیش از دیدار الهلال و پرسپولیس گفت: الهلال بهترین تیم آسیاست. با تیمی قدرتمند و سرسخت مصاف خواهیم کرد.
وی در خصوص غیبت مهاجم گلزن تیمش در این بازی که با محرومیتی چهار ماهه از سوی فیفا مواجه شده است، خاطرنشان کرد: طارمی یکی از بهترین مهاجمان و یکی از بهترین گلزنان قاره آسیا است، اما به هر حال جانشینی برای او داریم. در اهمیت طارمی برای پرسپولیس می‌توانم اهمیت کارلوس ادواردو برای الهلال را مثال بزنم.
سرمربی کروات سرخپوشان در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه نباید غیبت طارمی تأثیری روی عملکرد تیم بگذارد، اظهار داشت: ما روی روحیه تیمی تمرکز کرده‌ایم، نه یک بازیکن. روحیه تیمی مهمتر از مشکلاتی است که ممکن است در جریان بازی در ورزشگاه به وجود بیاید.
برانکو عنوان کرد: نتایج ما روند رو به رشدی داشته و اکنون تیمی قدرتمند در اختیار داریم. این گفته من هم در دو بازی رفت و برگشت برابر الاهلی عربستان مشهود بود.
وی گفت: ما موفق شده‌ایم با بازیکنان بومی به این مرحله از مسابقات گام بگذاریم و تلاش می‌کنیم برابر الهلال هم نتیجه خوبی بگیریم.

۱۳۹۶/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...