نسخه چاپی

رئیس فراكسیون ولایی مجلس در گفتگو با نما تشریح كرد؛

قدرت روزافزون ایران ترامپ را به شدت عصبانی كرده است/ انتقادات به نگارش متن برجام جدی است

عکس خبري -قدرت  روزافزون ايران ترامپ را به شدت عصباني کرده است/ انتقادات به نگارش متن برجام جدي است

رئیس فراكسیون نمایندگان ولایی كشور گفت: امریكا به دنبال محدود و محصور كردن پیشرفت های ملت ما در عرصه های مختلف است

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی کشور در گفتگو با خبرنگار نما با اشاره به سخنان ضد ایرانی ترامپ در سازمان ملل متحد گفت: توقعی جز این از ترامپ نیست ،یعنی اگر ترامپ قرار بود غیر از این حرف بزند،آن وقت ما باید تعجب می کردیم،شناخت ملت ما از امریکایی همین میزان است.
وی با اشاره به سابقه بد وخصومت تاریخی امریکایی ها با ملت و دولت ایران بیان داشت: حدود چهار دهه است که امریکایی ها همین طور حرف می زنند،گاهی وقت ها به شکل و شمایل ترامپ سخن می گویند و گاهی وقت ها با بیان و گفتمان اوباما، اما در مجموع حرف تمامی آنها یکی است .
واقعیت امر هم این است که در واقع به دنبال محدود و محصور کردن پیشرفت های ملت ما در عرصه های مختلف می باشند.
امروز به نظر من بر هیچ کس پوشیده نیست که این ها دوست ندارند ما در صحنه تولید علم حضور داشته باشیم،خوب ما هر کاری که این ها گفتند انجام دادیم و هرچه همه فریاد زدنند آنها کار خودشان را انجام دادنند . امروز متاسفانه هر مصوبه ای را به رای می گذارند، فضای بین المللی را با خود همراه می کنند و طرفداران امریکایی ها هم حاضر نیستند عنوان کنند که نقض بر جام صورت گرفته است.
وی تصریح کرد:در واقع می توان گفت که برجام را به شکلی نوشته اند که این نوشتن آنها و مدیریت کاری آنها به گونه ای بوده است که هر کاری که انجام دهند در چارچوب بر جام است و جالب اینجا است که قدرت آن را هم دارند که این را تنفیذ کنند و نیز آن را به تصویب برسانند، اما به نظر من دیگر حرف از این ها گذشته است .
حاجی بابایی عنوان کرد:من اولا از ریاست محترم جمهور به جهت صحبت های بسیار خوب در سازمان ملل متحد تشکر می کنم ،همچنین تشکر دیگری دارم بابت صحبت هایی که اخیرا آقای ظریف داشتند و عنوان کردنند که ما می توانیم در زمینه هسته ای به سرعت به قبل از برجام باز گردیم. این تنها حرفی است که امریکا می فهمد و تاثیر گذار است.به نظر من جمهوری اسلامی ایران باید حرفی بزند که امریکا خوب آن را درک کند،لمس کند و بفهمد که این سخن ظریف به نظر من کاملا برای آنها قابل لمس است.
وی در پایان اظهار کرد: فحاشی ها و حرف های بی ربط و صحبت های سخیفی ترامپ در سازمان ملل متحد نشان از قدرت ایران و شکست های امریکا در توازن بین المللی دارد که ترامپ را به شدت عصبانی کرده است.
امیدوارم دولت محترم جمهوری اسلامی با پشتیبانی که مجلس انجام خواهد داد، با مواضع محکم ، عاقلانه و مقتدرانه که اتخاذ می کند ،امریکایی ها حس بکنند که اگر کوچکترین خطایی از آنها انجام بدهند با گزینه ای از ایران مواجه خواهند شد که دیگر قابل برگشت نیز نخواهد بود.

۱۳۹۶/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...