نسخه چاپی

سریال جدید شبكه یك

عکس خبري - سريال جديد شبکه يک

مجموعه تلویزیونی «آسمان هوای باران دارد» به كارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌كنندگی امیر پوررحمانی یكشنبه (دوم مهر) در شهرستان قزوین كلید خورد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مجموعه تلویزیونی «آسمان هوای باران دارد» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی امیر پوررحمانی یکشنبه (دوم مهر) در شهرستان قزوین کلید خورد.

به نقل از روابط عمومی شبکه یک، سریال «آسمان هوای باران» دارد، روایتگر معضلات اجتماعی پیرامون جوان و خانواده از جمله چگونگی استفاده از تکنولوژی، جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و ... است.

داستان این سریال قصه خانواده‌ای است که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکترا راهی تهران می شوند اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می شوند که دستمایه قصه‌های این سریال است. علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. روز دوم مهر تصویربرداری در لوکیشن منزل ناصر در قزوین شروع شد و بابک کریمی و فریبا جدیکار مقابل دوربین رفتند. تصویربرداری تا ۱۰ روز آینده در دو شهرستان قزوین و تاکستان ادامه خواهد داشت.

سریال «آسمان هوای باران» دارد، به قلم احمد رفیع‌زاده، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در حال تولید است.

۱۳۹۶/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...