نسخه چاپی

محدودیت ترافیكی آیین تشییع پیكر شهید حججی

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیكی تشییع پیكر شهید حججی در ساعت ۹ صبح فردا (چهارشنبه) را اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تشییع پیکر شهید حججی در ساعت ۹ صبح فردا (چهارشنبه) را اعلام کرد.

سرهنگ حسن عابدی از آمادگی کامل پلیس برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید حججی که قرار است صبح فردا از میدان امام حسین به سمت میدان شهدا تشییع شود خبر داد و در تشریح جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی این مراسم اظهار کرد: هماهنگی‌های به عمل آمده همکاران ما از ساعت 23 امشب طول خیابان 17 شهریور از میدان امام حسین تا میدان شهدا را در هر دو مسیر رفت و برگشت پاکسازی کرده و با توجه به این امر لازم است تا شهروندان نسبت به جابه‌جایی خودرو و موتورسیکلت‌های پارک شده در این مسیر اقدام کنند چرا که در غیر این صورت همکاران ما نسبت به جابه‌جا کردن این وسایل نقلیه مبادرت به عمل خواهند آورد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همچنین همزمان با آغاز این مراسم محدودیت‌های تردد در مسیر غرب به شرق خیابان مجاهدین از تقاطع خیابان ایران به سمت شهدا و همچنین طول خیابان پیروزی از میدان شهدا تا بزرگراه امام علی محدودیت تردد اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این موارد در خیابان مازندران از میدان ابن سینا تا میدان امام حسین نیز محدودیت تردد اعلام می‌شود و به صورت مقطعی نیز طول خیابان 17 شهریور از میدان خراسان به سمت میدان شهدا محدودیت تردد انجام خواهد شد.

سرهنگ عابدی با بیان اینکه از صبح فردا ممنوعیت توقف در طول خیابان انقلاب و دماوند حدفاصل میدان فردوسی تا بزرگراه امام علی انجام می‌شود، گفت: با توجه به اینکه در محدوده‌های ذکر شده مکان‌های مناسبی برای پارک خودرو و موتورسیکلت وجود ندارد و همکاران ما به شدت از تردد هرگونه وسیله نقلیه به خصوص موتورسیکلت در معابر منتهی به 17 شهریور جلوگیری به عمل آورند، لازم است تا عزاداران حسینی که می‌خواهند در این مراسم شرکت کنند حتما با استفاده از وسایل نقلیه عمومی همچون BRT، مترو و اتوبوس در محل تشییع پیکر شهید حججی حاضر شوند.

۱۳۹۶/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...