نسخه چاپی

دستمزد بازیگران ایرانی چقدر است؟!

این خبر كه روز گذشته درباره دستمزد بازیگران ایرانی در رسانه‌ها منتشر شده است، بار دیگر همان سوال‌های همیشگی را پیش كشیده است: این قدر ارزش دارند؟ چه قدرش به خاطر فضای انحصاری است؟ چرا شفاف نیست؟

به گزارش نما به نقل از کافه سینما: این خبر که روز گذشته درباره دستمزد بازیگران ایرانی در رسانه‌ها منتشر شده است، بار دیگر همان سوال‌های همیشگی را پیش کشیده است: این قدر ارزش دارند؟ چه قدرش به خاطر فضای انحصاری است؟ چرا شفاف نیست؟


براساس خبرهای منتشر شده شهاب حسینی برای حضور در سریال شهرزاد ماهی 120 میلیون تومان و ترانه علیدوستی ماهی 90 میلیون تومان دستمزد گرفته اند.

فردا به نقل از نمناک نوشت: میزان دستمزد بازیگران مشهور سینمای ایران همیشه مبهم بوده و هیچ ارگان و رسانه ای رسما مبالغ دستمزد این بازیگران را اعلام نمی کند.

بازیگری از شغل هایی است که می تواند برخی از افراد را به ثروت های کلانی برساند. البته دایره این اشخاص بسیار اندک است. از آنجا که این قشر به شدت مورد توجه مردم هستند ثروت و درآمدشان هم اگر از حدی فراتر رود با واکنش های متعددی رو به رو می شود. اگر می خواهید بدانید پرحاشیه ترین دستمزدها در مدت اخیر مربوط به چه کسانی است، با ما همراه شوید.

دستمزد یک میلیاردی محمدرضا گلزار

ماجرای دستمزد 1 میلیاردی محمدرضا گلزار در نوع خودش جالب بود. منوچهر هادی درباره دستمزد 1 میلیارد تومانی این بازیگر برای حضور در سریال عاشقانه گفته بود که به نظر من اگر آقای گلزار بابت 5 ماه کار با ما یک میلیارد دریافت کند، لطف بزرگی در حق ما کرده است اما اینطور نیست که دستمزد ماهیانه شان یک میلیارد باشد.

درآمد 30 میلیون تومانی رامبد جوان برای هر اجرا در «خندوانه»

مدتی پیش شایعه شده بود که رامبد جوان برای هر اجرا در مبلغ 30 میلیون تومان می گیرد. جوان این موضوع را تکذیب کرده بود. اما هیچ وقت هم حاضر نشد درآمد واقعی خود از خندوانه لو بدهد.

دستمزد تعجب برانگیز بازیگران سریال «معمای شاه»

جعفر دهقان درباره دستمزد بازیگران سریال معمای شاه گفته بود:دستمزد بازیگران سریال معمای شاه از ماهی 6 میلیون تومان شروع میشد تا بازیگری که ماهی 40 میلیون تومان حقوق میگرفت! حقوق من ماهی 16 میلیون تومان بود.

حالا به نظر شما منافع بازیگران با منافع مردم عادی یکی می باشد یا انتخاب هایی که بازیگران در زندگی دارند را مردم عادی هم می توانند انتخاب کنند؟

۱۳۹۶/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...