نسخه چاپی

گزارش خبرنگار نما از پشت سریال تلویزیونی پایتخت 5؛

پایتخت 5 در قاب رسانه ملی نوروز 97 /توجه به ظرفیت های ملی از مضامین اصلی پایتخت 5

عکس خبري -پايتخت 5 در قاب رسانه ملي نوروز 97 /توجه به ظرفيت هاي ملي از مضامين اصلي پايتخت 5

كارگردان مجموعه تلویزیونی پایتخت 5 گفت:مجموعه تلویزیونی پایتخت با رویكردی متفاوت نسبت به سری های قبلی خود در نوروز 97 از شبكه یك سیما مهمان خانه های مردم از قاب جادویی خواهد بود.

سیروس مقدم کارگردان مجموعه تلویزیونی پایتخت 5 در مصاحبه با خبرنگار نما گفت :پایتخت ساخته نمی شود مگر اینکه سوژه جذاب و حرفی تازه برای مردم جهت گفتن داشته باشد،پایتخت با زندگی مردم عجین شده است،به گونه ای که ما هر کجا می رویم چه در داخل کشور و چه خارج از وطن مردم سراغ آن را از ما می گیرند.
کارگردان مجموعه تلویزیونی پایتخت در ادامه اظهار داشت:مردم به نحوی اوقات فراغت و دلتنگی خود را با پایتخت می گذرانند و این مجموعه تلویزیونی فرصتی برای گذراندن اوقات خوش و شاد برای مخاطبان است ،به همین دلیل ما وظیفه داریم تا سوژه های جذاب را برای مردم بسازیم،این بار هم آقای محسن تنابنده و خشایار الوند به سراغ سوژه ای رفته اند که به شدت تازه و نو است، اما خیلی سخت که از شیرینی و حلاوت خاصی برخوردار است که امیدوارم مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.این باربر خلاف گذشته قصه ما از شمال کشور شروع نمی شود و ما از یک کشور خارجی قصه را شروع کردیم.
وی افزود: مجموعه تلویزیونی پایتخت علاوه بر داشتن درون مایه ای طنز،در آن به موضوعاتی همچون توجه به ظرفییت های ملی و نیز اهتمام به غیرت و همدلی ملی برای رفع مشکلات مردم در آن مورد توجه قرار گرفته شده است.همچنین توجه به اتفاقات منطقه و حضور گروههای تکفیری در منطقه خاورمیانه از دیگر موضوعات که در پایتخت 5 به آن پرداخته شده است.
ریما رامین فر بازیگر مجموعه تلویزیونی پایتخت 5 در خصوص نقش خود در سریال پایتخت 5 در مصاحبه با خبرنگار نما گفت: نقش هما همان کاراکتری است که در سری های قبلی پایتخت 5 ایفای نقش داشته است،اما حقیقتا نقش من در سری جدید این مجموعه کاملا متفاوت می باشد که به جهت اینکه می خواهم برای مردم سورپرایز بماند از توضیح بیشتر در مورد نقشم معذور می باشم.
این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه تصریح کرد: فضا در این سریال بسیار جدید است وتجربه جدیدی از سوی عوامل پایتخت بود ،در حال حاضر نزدیک به 5 ماهی است که مشغول تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی هستیم.بازیگران پایتخت در کل زحمات زیادی در این مدت کشیده اندکه کار در خور شایسته ای به روی آنتن برود، امیدوارم که به مانند مجموعه های پیشین پایتخت مورد اقبال مخاطبان واقع گردد.
نسرین نصرتی از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی درباره سری جدید پایتخت به خبرنگار نما گفت: پایتخت 5 به واقع ادامه همان سریال قبلی است که آدم ها همان آدم های قبلی هستند و در واقع همان شکل زندگی اما متفاوت تر از گذشته ، هم برای ما بازیگران و هم برای مخاطبان این مجموعه تلویزیونی،در مجموع می توانم بگویم که تفاوت این سری با سری های قبلی پایتخت از زمین تا آسمان است که مطمئن هستم که مورد اقبال عمومی قرار خواهد گرفت و خروجی کار را مردم پسند خواهند کرد.
وی بیان داشت:به واقع می توان گفت که قصه همان قصه زندگی خانواده نقی است که البته بازیگران جدیدی هم به آنها اضافه شده اند .در مجموع امیدوارم که بتوانیم به روال سابق مجموعه ای جذاب و دیدنی تهیه کنیم و مخاطبان و دوست داران این سریال را خوشحال کنیم.
گفتنی است که بخشی از تصویر برداری پایتخت در شهر «گیرنه» قبرس صورت گرفته است بخش‌های دیگر این سریال در ایران و در پرند تصویربرداری شده است.
به مانند سری های قبلی محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، علیرضا خمسه، سارا و نیکا فرقانی، لیندا کیانی، ‌ محمدرضا علیمردانی از جمله بازیگران این سریال بودند.سریال «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که قرار است برای پخش در نوروز 97 از شبکه یک به روی آنتن برود.

۱۳۹۶/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...