نسخه چاپی

ترقی در گفتگو با نما:

جریان غربگرای داخلی در كشور بلندگوی دشمن شده است

عکس خبري -جريان غربگراي داخلي در کشور بلندگوي دشمن شده است

عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی گفت : این موضوع نشان دنده ی این است كه عامل اصلی دشمن در داخل كشور ما غرب گرایانی و لیبرال هایی هستند كه سر تسلیم در برابر خواسته های غرب فرود آوردند و بلندگوی غرب و نشخوار كننده ی خواسته های آنها در كشور هستند.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با نما با اشاره به اینکه برخی از افراد در داخل انگشت اتهام را به سوی نظام جمهوری اسلامی ایران دراز می کنند ، گفت : مصاحبه دو روز پیش وزیر امورخارجه آمریکا حاکی از این بود که علی رغم اینکه امروز ما در مقابل مواضع ترامپ شاهد اتحاد و انسجام ملی هستیم ، اما آنها امیدوار به جریانی در داخل کشور ایران هستند که روحیه غربگرایی دارند و به دنبال ترویج ارزش های غربی در کشور هستند .
وی ادامه داد : تاکید وزیر امور خارجه آمریکا این بود که ما باید از این نیروها برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنیم و پازل خود را با این افراد کامل کنیم چرا که آمریکایی ها به خوبی می دانند که تحریم اقتصادی و نظامی در ایران پاسخگو نیست و تا کنون هرچه اقدام سیاسی داشتند به نتیجه نرسیده است .
وی تصریح کرد : این موضوع نشان دهنده ی این است که عامل اصلی دشمن در داخل کشور ما غرب گرایانی و لیبرال هایی هستند که سر تسلیم در برابر خواسته های غرب فرود آوردند و بلندگوی غرب و نشخوار کننده ی خواسته های آنها در کشور هستند .
ترقی با اشاره به اینکه لزوم شناسایی این گروه در داخل کشور ضروری است ، بیان داشت : جریان ضد استکباری و کسانی که موضعی بر علیه آمریکا دارند باید با تکیه بر ظرفیت های داخلی کشور و بی اعتمادی نسبت به غرب به دنبال راهکارهایی برای ممانعت از فعالیت این افراد در کشور شوند .
وی با تاکید بر اینکه این جریان غربگرادر چند سال اخیر ضررهای فراوانی به نظام ایران وارد کردند، عنوان داشت: فعالیت این گروه یا افراد عاملی شد برای اینکه دشمن احساس کند که از شکاف داخلی می تواند برای از بین بردن انسجام ملی استفاده کند و یا اینکه برای براندازی نظام جمهوری حساب باز کند و رفتار غرب در طول این سالها کاملا مشخص بوده است که از چه اشخاصی استفاده می کرده است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی متذکر شد : تمامی مشکلاتی مانند تحریم های اقتصادی ، مشکلات سیاسی و حتی بحث های حقوق بشری که امروز گریبان گیر کشور ایران شده است ،منشا اصلی آن گراهایی است که این جریان به غرب رسانده است .
وی افزود : تا وقتی که عده ای از مردم در کشور به این جریان رای بدهند و در مسئولیت قرار گیرند ، معضلات همچنان استمرار خواهد داشت ، مشکلات اقتصادی ما حل نخواهد شد چراکه این جریان به هیچ وجه منافع ملی را در نظر نمی گیرند .
وی در پایان خاطر نشان کرد : بهتر است رو به سمت افرادی برویم که منافع ملی را بر منافع حزبی خود ترجیح می دهند و هدفشان از مسئولیت خدمت به مردم است .

۱۳۹۶/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...