نسخه چاپی

برخورد سه دستگاه خودرو در بزرگراه آزادگان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از برخورد سه دستگاه خودرو در شمال به جنوب بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت:‌در این حادثه دو نفر مصدوم شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از برخورد سه دستگاه خودرو در شمال به جنوب بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت:‌در این حادثه دو نفر مصدوم شدند.

جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت 4:24 بامداد امروز برخورد چند دستگاه خودرو در شمال به جنوب آزادگان پایین‌تر از اتوبان کرج به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیون کمپرسی، پژو و سمند با یکدیگر برخورد کردند و خودروهای پژو و سمند کاملاً متلاشی شده بودند.

ملکی بیان داشت: در اثر این حادثه مسیر تردد خودروها مسدود شده بود و آتش‌نشانان رانندگان دو خودروی سواری را که مصدوم شده بودند، از داخل خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

به گفته ملکی کمی پایین‌تر از این حادثه سه دستگاه خودروی دیگر نیز با یکدیگر برخورد کرده بودند که مورد مصدومیت و خسارت مالی زیادی برجا نگذاشته بو د.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام کرد: در ساعت 5:40 عملیات این حادثه به پایان رسید.

۱۳۹۶/۸/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...