نسخه چاپی

غفلت از پیامبر مهربانی ها!

عکس خبري -غفلت از پيامبر مهرباني ها!

فردا روز میلاد بزرگمرد تاریخ بشریت، رسول خوبی و مهربانی، پیامبر اعظم(ص) است. مردی كه با آمدنش عالم تولدی دوباره یافت.

فردا روز میلاد بزرگمرد تاریخ بشریت، رسول خوبی و مهربانی، پیامبر اعظم(ص) است. مردی که با آمدنش عالم تولدی دوباره یافت. او آمد تا خاتم فرستادگان الهی باشد و پایان‌دهنده شرک و کفر و بت‌پرستی. او آمد تا بشریت گمراه و غفلت‌زده را از خواب سنگین بیدار کند و بیداری را نوید دهد.
امروز و پس از گذشت بیش از 14 قرن از ظهور پیامبر خاتم که هنوز هم جهان تحت ولایت سلاله پاک آن حضرت است که منجی بشریت خواهد شد، تأملی کوتاه در باب شناخت ما از پیامبر اسلام بیان‌کننده این واقعیت است که غفلت ما از شخصیت وجودی پیامبر سبب شده است بنیانگذار دین اسلام هنوز که هنوز است حتی در بین مسلمانان مظلوم باشد.
اوج مظلومیت پیامبر زمانی است که گروهک ساخته و پرداخته غرب و پادشاهان مرتجع منطقه که این روزها به همت و مجاهدت پیروان واقعی پیامبراعظم، نابودی آنها را شاهد هستیم، خود را یک دولت اسلامی معرفی کرده و جنایات خود را در سوریه و عراق به نام اسلام و پیروان محمد رسول‌الله(ص) و پرچمی منقش به این نام مبارک و آسمانی مرتکب می‌شدند که نه تنها این اعمال ناپسند در دین مبین اسلام نهی شده است؛ بلکه در سیره عملی پیامبراکرم(ص) که پیامبر رحمت و رأفت الهی است، هیچ جایگاهی نداشته است. داعش یک خیمه‌ شب‌‌بازی بزرگ بود که گردانندگان آن از آمریکا و رژیم صهیونیستی با پادویی دیکتاتورهای عرب منطقه درصدد بود تا دین مبین اسلام و پیامبر رحمت و مهربانی را به این شکل به جهانیان معرفی کند. پیامبری که از سوی خداوند متعال به رحمت و مهربانی نام گرفته است «وَ ما أَرْسَلْناکَ إِلاّ رَحْمَةً لِلْعالَمِینَ».
در زمانه‌ای که دشمنان بشریت با هراس از انتشار پیام انسانی و الهی پیامبر اسلام، با چنین حرکت‌هایی درصدد مخدوش کردن چهره رحمانی اسلام و رسول محبت و مهربانی هستند، کمترین وظیفه ما در مقام پیروان آن حضرت این است که از چشمه جوشان معارف حیات‌بخش آن وجود مبارک بهره‌مند شویم و غبار غفلت نسبت به پیامبر بزرگ اسلام را بزداییم و فراتر از آن همه همت خود را به کار بگیریم تا چهره واقعی پیامبر(ص) و حقیقت اسلام ناب محمدی را به جان‌های تشنه حقیقت بشناسانیم.

۱۳۹۶/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...