نسخه چاپی

عادل فردوسی‌پور نشان محبوبیت گرفت

از جمله جوایزی كه در جشن چله «چلچراغ» اهدا شد، نشان محبوبیت بود و نشان لبخند كه اولی به عادل فردوسی‌پور رسید و دومی به پیمان قاسمخانی.

به گزارش نما به نقل از خبر آنلاین، جشن چله هفته‌نامه «چلچراغ» به مدیرمسئولی فریدون عموزاده خلیلی، روز یکشنبه ۲۶ آذر در تالار وحدت برگزار شد. جوایزی که در این جشن اهدا شد، عبارت بود از نشان موسیقی، نشان بازیگری زن، نشان بازیگری مرد، نشان لبخند، نشان چشم شیشه‌ای، نشان افتخار، نشان نغمه، نشان محبوبیت و نشان کلمه.

در بخش اول این جشن از خانواده شهیدِ نوجوان، حسن جنگجو و مادر شهید مهندس فرهاد خادم از شهدای زرتشتی تقدیر شد.

سپس محمود دولت‌آبادی برای اهدای نشان موسیقی به کیهان کلهر، روی صحنه رفت و نشان بازیگری زن به سحر دولتشاهی اهدا شد. سپس شقایق دهقان، سروش صحت و پژمان جمشیدی نشان لبخند را به پیمان قاسمخانی دادند.

در ادامه، نشان چشم شیشه‌ای جشن چله چلچراغ توسط وحید جلیلوند و شهرام مکری به کیانوش عیاری اهدا شد. نشان افتخار نیز توسط پریناز ایزدیار به زهرا نعمتی، قهرمان تیراندازی با کمان بانوان معلول ایران تقدیم شد.

پس از آن، امید نعمتی، خواننده گروه پالت برای دعوت از سیمین غانم روی صحنه، ترانه «گل گلدون من» را اجرا کرد. سیمین غانم نیز نشان نغمه را از دست احترام‌سادات برومند دریافت کرد و امیر جعفری نشان بازیگری مرد را از احمد مسجدجامعی گرفت.

پس از آن محمد بحرانی از محمد رحمانیان دعوت کرد تا برای اهدای نشان محبوبیت روی صحنه برود و رحمانیان این نشان را به عادل فردوسی‌پور اهدا کرد. نشان کلمه نیز توسط کیومرث یوراحمد به فریبا وفی داده شد.

۱۳۹۶/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...