نسخه چاپی

تحریف اعتراضات بحق مردم در رسانه های اصلاح طلب

عکس خبري -تحريف اعتراضات بحق مردم در رسانه هاي اصلاح طلب

در روزهای اخیر، رسانه‌های اصلاح‌طلب رویكرد تعجب‌برانگیزی را در قبال اعتراضات مردم و خواست آنها برای رسیدگی به مشكلات آغاز كرده‌اند


«انحراف و موج‌سواری بر اعتراضات بحق مردم» این عبارتی است که بسیاری از صاحب‌نظران و تحلیلگران در روزهای اخیر بارها بیان کرده‌اند؛ جملاتی که معنای آن تغییر شعارهای تجمعات مال‌باختگان مؤسسات مالی و اعتباری از شعارها و مطالبه‌‌های اقتصادی به شعارهای افراطی سیاسی است. عموماً مقصود از موج‌سواری در این عبارات ورود نیروهای سلطنت‌طلب،‌ منافقین و گروه‌های خاص برای به خشونت کشیدن تجمعات مردم و اتفاقات تلخی بود که تصاویر آن در روزهای اخیر در رسانه‌ها منتشر شد؛ اما آیا انحراف مطالبات مردم و موج‌سواری بر مطالبات بحق مردم تنها به همین موضوع خلاصه می‌شود؟
در روزهای اخیر، رسانه‌های اصلاح‌طلب رویکرد تعجب‌برانگیزی را در قبال اعتراضات مردم و خواست آنها برای رسیدگی به مشکلات آغاز کرده‌اند که با نگاهی به تیتر یک روزنامه‌های اصلاح‌طلب قابل رؤیت است؛ روزنامه «آرمان» تیتر می‌زند: «پیشنهاد اصلاح‌طلبان برای حل مشکلات اقتصادی و اعتراضی؛ اول فضا را باز کنیم.» روزنامه «اعتماد» نیز با انتشار بیانیه‌ای به اسم 16 چهره اصلاح‌طلب، فهرستی از مطلوب‌های خود را به عنوان درخواست‌های مردم به چاپ می‌رساند. بیانیه‌ای که روزنامه «شرق» هم آن را با عبارت «راهکار برای اعتراض‌ها» تیتر یک می‌کند. روزنامه «بهار» و «قانون» نیز پیشتر شرط اول برای پایان دادن به اعتراض‌ها را رفع حصر و فراهم کردن فضای باز سیاسی اعلام کرده بودند، تا در اقدامی کاریکاتوروار اصلاح‌طلبان که پنج سال دولت را در اختیار داشتند؛ مدعی پیروزی در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی هستند و در انتخابات شورای شهر نیز اکثریت کرسی را به دست آوردند، به جای قرار گرفتن در مقام پاسخگو و رسیدگی به مطالبات مردم بار دیگر در جایگاه طلبکار و مدعی بنشینند! اگر چنین رویکردی انحراف اعتراضات مردم و نادیده انگاشتن خواست مردم در رسیدگی به مشکلات نیست، پس چه نامی می‌توان بر روی آن گذاشت؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...