نسخه چاپی

می توانیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم

نصیر زاده گفت: وقتی نفت تهران از پرسپولیس امتیاز می‌گیرد، گسترش فولاد هم می‌تواند.

به گزارش نما، هوشنگ نصیرزاده درباره روند خوب تیم گسترش فولاد در هفته‌های گذشته، اظهار داشت: تیم‌ها باید در نقل‌وانتقالات تابستانی خیلی تلاش کنند که بازیکنان خوبی به‌خدمت بگیرند، چون نقل‌وانتقالات زمستانی معمولاً ناموفق است و بازیکنان خوب بیرون نمی‌مانند. به همین خاطر، ما با موجودی خودمان کار می‌کنیم. در همین مدت، بسیاری از باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان ما ابراز تمایل کردند که قبول نکردیم. تا مدتی دیگر، علیرضا نقی‌زاده هم به تیم اضافه می‌شود و چند بازیکن ما مثل مسیح زاهدی، یوسف سیدی، پیمان بابایی و علیرضا نقی‌زاده نیز شایستگی حضور در تیم ملی را دارند.

وی افزود: بازیکنان ما بازی‌های بیرون خانه را بهتر بازی می‌کنند، چون فکر می‌کنند در بازی‌های خانگی باید همه بازی‌ها را ببرند که باعث می‌شود به آنها فشار روحی وارد شود. همچنین گسترش فولاد جزو معدود باشگاه‌هایی است که از لحاظ مالی هیچ مشکلی ندارد. هواپیماهای خودمان را سوار می‌شویم و از لحاظ مالی از باشگاه‌های خوب کشور هستیم. اگرچه برخی بازیکنان از سه چهار فصل پیش از گسترش فولاد چک برگشت خورده دارند، اما جزو 4 باشگاه‌هایی هستیم که بدهی کلان نداریم. سعی می‌کنیم تا 15 اسفندماه تمام بدهی‌های قبلی خودمان را تسویه کنیم. تا 15 اسفند ماه تمام مطالب بازیکنانی که از فصل‌های پیش مانده را پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد با اشاره به نقش فیروز کریمی در نتایج خوب اخیر این تیم، خاطرنشان کرد: کار کردن با فیروز کریمی راحت است. او یک مربی فنی با روان‌شناسی بالاست. ما کاملاً با هم هماهنگ هستیم و به‌طور کامل ما در همه زمینه‌ها با هم «مَچ» شدیم. او با تغییراتی که در پست بازیکنان داد، توانست در گسترش فولاد تحول ایجاد کند. کریمی برخی مدافعان را که عقب بازی می‌کردند، جلو بُرد و برخی بازیکنان را که جلو بازی می‌کردند، عقب کشید.

نصیرزاده در مورد دیدار پنجشنبه گسترش فولاد مقابل پرسپولیس گفت: مشکلی که برای این دیدار داریم، این است که ادسون هنریکه را که یکی از بهترین مدافعان لیگ به حساب می‌آید را به خاطر سه اخطاره بودن در اختیار نخواهیم داشت. شاید در این پست از مصطفی سالاری که 18 سال دارد استفاده کنیم. او جزو پدیده‌های لیگ است که مقابل پرسپولیس او را معرفی خواهیم کرد. این بازیکن جوان از زمان فیروز کریمی به گسترش فولاد آمده و بازیکنی است با سرعت خیلی بالا، اما باید بیشتر تجربه کسب کند. همچنین آندرانیک تیموریان هم از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و مقابل فولاد جزو بازیکنان تاثیرگذارمان بود.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا با توجه به برگزاری بازی در تهران، یک امتیاز می‌تواند برای گسترش فولاد کافی باشد؟»، عنوان کرد: وقتی نفت تهران از پرسپولیس امتیاز می‌گیرد، گسترش فولاد هم می‌تواند. معدل گلزنی پرسپولیس هم پایین آمده و ما می‌توانیم نتایج خوبی که تیم‌هایی مثل نفت مقابل آنها گرفتند را تکرار کنیم اگر چه توانمندی تیمی که با اختلاف امتیاز بالا در صدر جدول قرار دارد را نمی‌توان نادیده گرفت.

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...