نسخه چاپی

چشم و گوش‌های اسرائیل در ایران چه كسانی هستند؟

اسدالله بادامچیان

یوسی کوهن رئیس موساد – ساواک اسرائیل – گفت: اسرائیل در ایران گوش، چشم و چیزهایی بیشتر از آنها دارد. اما نباید امید داشته باشیم آشوب‌هایی مثل آشوب‌های اخیر موجب بی ثباتی حکومت ایران شود.

در جریان اغتشاش‌های اخیر، ترامپ و دخترش! نخست وزیر انگلیس – نتانیاهو و رئیس جمهور فرانسه، از اغتشاشگران حمایت رسمی کردند.

سؤال این است که تحت الحمایه‌های ترامپ ، نتانیاهو ، انگلیس و مکرون در ایران چه کسانی هستند؟

و چشم و گوش‌های اسرائیل کدامند؟

سربازان گمنام امام زمان(عج) و کارشناسان اطلاعاتی و امنیتی ایران در وزارت اطلاعات و در اطلاعات سپاه و در بین ملت ما، اقتدار امنیتی ایران را در این سالها در میان همه حوادث و فتنه‌ها حفظ کرده‌اند و می‌کنند.

انتظار این است که شبکه سازمان یافته اغتشاشات اخیر که مورد حمایت طاغوتیان قرار گرفت و نیز چشم و گوش‌ها اسرائیلی را شناسایی می‌کنند و توطئه‌ها را خنثی سازند.

مسئولان قضایی و دولت و کمیسیون امنیت ملی مجلس در این زمینه با همفکری و همکاری این تحت‌الحمایه‌ها را به ملت معرفی و آنها را به مجازات‌های لازم قانونی می‌رسانند. مردم هیچگونه تساهل و تسامحی را در برابر اغتشاشگران تحت‌الحمایه استکبارپذیرا نیستند و در راهپیمایی‌های خود این خواسته را اعلام کرده‌اند.

البته ملت باید خود نیز مراقب همه فتنه‌های چشم و گوش‌های اسرائیلی و فراتر از چشم و گوش‌های صهیونیستی باشند و دقت در شناختن این نفوذی‌های صهیونیسم و استکبار داشته باشند.

زیرا دشمن مخفی و نفوذی، آسیب‌آورتر از دشمنان علنی هستند.

ترامپ بر اساس مفاد برجام، تعلیق تحریم‌های هسته‌ای ایران را تمدید کرد. یعنی به تعهد آمریکا برای لغو تعلیق‌ها پس از موافقت 1+5 عمل نکرد. در ضمن تحریم‌های جدیدی را علیه ایران تصویب نمود.

ضمناً تأکید کرد این آخرین بار است که تعلیق تحریم‌ها را تمدید می‌کند. سپس دوباره تکرار کرده که ایران متعهد به محدود کردن برنامه دفاع موشکی خود شود. تعهد دهد که بر خلاف مفاد امضاء شده از طرف 1+5 در برجام, برای همیشه در پی سلاح هسته‌ای نخواهد بود.

واگر ایران این زورگویی‌های ضد برجام توافقی را نپذیرد. آمریکا دیگر در برجام نخواهد ماند.

مسئله‌ برای ما روشن است. آمریکا و همدستان مستکبر او هرگز به تعهدات خود پایبندی ندارند. آنها بارها اظهار کرده‌اند که به چیزی جز براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران راضی نخواهند شد.

دشمنی آنها با اسلام و ایران و استقلال ملت ما امری ثابت شده است. عصبانیت شدید و روزافزون آنها از بیداری اسلامی و شکست داعش و توطئه در اقلیم کردستان و توطئه در لبنان و مقاومت قهرمانانه مردم یمن نیز امری بدیهی است.

38 سال است که کوشیده‌اند هر حرکت براندازانه را در ایران حمایت کنند و رسانه‌های آنان هم که از هیچ تخریب و توهین و دروغ و شایعه‌سازی هم کوتاهی نکرده و نمی‌کنند.

از اغتشاشت وهر فتنه‌ای هم حمایت کرده و می‌کنند. از تروریست‌های منافق و از ضد انقلاب مفلوک ایران نیز حمایت همه جانبه گرچه کاملاً بی ثمر دانسته و دارند.

انتظار ما از آمریکا و همدستانش جز دشمنی نیست و از شیطان و شیاطین جز شیطنت و مکر، بر نمی‌آید و مکر شیاطین هم با مکر خدایی، همواره بی بنیاد می‌شود. آنها که ساده‌اندیشانه تصور داشتند با مذاکرات و توافق می‌توانند مستکبران را بر سر عقل آورند هم تجربه کردند و یافته‌اند که تصور اشتباهی داشته‌اند.

***

راهکار ما هم در بیانات و رهنمودهای رهبر اندیشمند و شجاع مشخص است.

1- بی اعتناد به این هیاهوهای نمایشی مستکبران

2- ایمان به اینکه اگر ما خدایی و متحد عمل کنیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

3- با اتکاء به کشورمان و نیروی ملت، و توکل بر خدای قاصم‌الجبارین ونیروهای هوشیار و تجربه آموخته ایران اسلامی، همه این مکرها و توطئه‌ها را بر علیه خود مستکبران بکار گرفته شود

4- از فرصتی برای منافع و مصالح خودمان استفاده کنیم و هر تهدیدی را تبدیل به فرصت، و فرصت را غنیمت بشماریم

5-نفوذی‌های داخلی را رصد کرده مراقبت از فتنه‌های آنها را بیشتر کنیم

6- در سیاست‌های غلط تجدید نظر کرده، افرادی که در تجربه مدیریت و مسئولیت معلوم شده نمی‌توانند کارآمد باشند، تغییر داده به جای آنها از یاران خردگرا، و انقلابی و قاطع و کارآ استفاده بعمل آید.

***

هنر این است که دشمن را از هر اقدام خصمانه، پشیمان کنیم.

۱۳۹۶/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...