نسخه چاپی

اختصاصی نما/یك تصادف و یك دنیا حرف:

مهدی قائدی؛ محصول فوتبال بی در و پیكر!

عکس خبري -مهدي قائدي؛ محصول فوتبال بي در و پيکر!

كسی نیست كه جواب بدهد این جوان فوتبالیست تا پاسی از نیمه شب در جاده چه كار می‌كرده است؟ چرا باید بدون گواهینامه پشت رل بنشیند و با آن سرعت سرسام‌آور رانندگی كند؟!

مهدی یکتا – در روزهای گذشته ماجرای تصادف «مهدی قائدی» سوژه اصلی فوتبال ایران شد. جوانی که پیش از این نیز دسته گل‌های دیگری به باد داده بود.
از کوبیدن پیراهن استقلال به زمین در رختکن بگیرید تا هک شدن صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام که باعث شد تا مدتی همبازیانش با او قهر کنند! و حاشیه‌هایی برای این بازیکن جوان به وجود آید.
ماجرای تصادف «مهدی قائدی» و چپ کردن خودروی این ستاره جوان و کم سن و سال شوک بزرگی به اردوی آبی‌ها و فوتبال ایران وارد کرد. اتفاقی که باعث کشته شدن و مرگ مغوی «احمدرضا شاکر» پسر دایی و دوست صمیمی «مهدی قائدی» شد. نکته قابل تأمل آن که این حادثه ساعت 30/1 نصف شب رخ داده است!
از آن بدتر اینکه باشگاه استقلال و نزدیکان پدیده بوشهری سعی وافری به خرج دادند که به همه بقبولانند «مهدی قائدی» برای کار دانشگاهی به زادگاهش سفر کرده است! این در حالی است که جوان اول استقلال دانش آموز بوده و شنیدیم هنوز دیپلم هم نگرفته است!
تصادف و حادثه صبر نمی‌کند و گریزی از آن نیست! اما در کمال ناباوری باید پرسید: کدام دانشگاهی ساعت 30/1 نصف شب باز است که کارهای مهدی قائدی را انجام دهد؟! مگر قائدی فوتبالیست حرفه‌ای نیست و با باشگاه استقلال قرارداد ندارد. پس ساعت یک بامداد چرا باید بیدار بود و رانندگی کرد! آن هم در جاده بوشهر. بازیکنان سرمایه‌های یک باشگاه هستند. چرا باشگاه‌ها در قبال سرمایه‌های خود بی تفاوت هستند! البته این اولین باری نیست که «مهدی قائدی» پاسی از شب از خیابان رؤیت می‌شد و پیش‌تر این جوان کم سن و سال در شمار کشور و نصف شب در حال تفریح دیده و عکس او نیز منتشر شده بود!
امیدواریم هر چه زودتر «مهدی قائدی» را در میادین فوتبال ببینیم. او می‌تواند نیمار فوتبال ایران (لقب قائدی) باشد. می‌تواند لژیونر شود و در بهترین تیم‌های اروپایی بازی کند، اما نه با این رفتار آماتور!
او محصول ناب فوتبال آماتور ایران است. جوانی که «وینفردشفر» پس از کوبیدن پیراهن داخل رختکن اخراجش کرد ولی دیگران وساطت کردند تا برگردد. و حماسه اینستاگرام را خلق کند و سپس ...
کسی نیست که جواب بدهد این جوان فوتبالیست تا پاسی از نیمه شب در جاده چه کار می‌کرده است؟ چرا باید بدون گواهینامه پشت رل بنشیند و با آن سرعت سرسام‌آور رانندگی کند؟!
همراهان دیگر «مهدی قائدی» در این جاده مرگبار چه کسانی بوده‌اند؟ باید گذشت و گریست به حال فوتبالی که نه باشگاهش حرفه‌ای است و نه مدیر، مربی و بازیکن شاغل در آن!
«مهدی قائدی» رفتاری بروز داده که در لیگ دسته پنجم آلمان و یا هر کشور اروپایی دیگری دیده نمی‌شود و فقط باید امیدوار باشیم درس عربت بزرگی برای خودش و دیگران باشد.


۱۳۹۶/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...