نسخه چاپی

راز رد صلاحیت "نواز شریف"

سخنگوی تحریك انصاف و عضو رد صلاحیت شده این حزب در سخنانی جداگانه دلیل اصلی رد صلاحیت نخست وزیر سابق پاكستان از سوی دادگاه عالی این كشور را اعلام كردند.

به گزارش نما، سران تحریک انصاف تاکید کردند: تلاش نواز شریف برای بازگشت به میدان سیاست بی‌نتیجه است و طبق قانون او دیگر نمی‌تواند نخست وزیر پاکستان شود.

جهانگیرترین با رد ادعاهای نواز شریف گفت: دلیل حضور گسترده مردم شهر لودهران در سخنرانی نواز شریف این بوده که آن‌ها هزینه‌ای هنگفت برای حضور مردم خرج کرده بودند.

وی تاکید کرد: دلیل رد صلاحیت نواز شریف از سوی دادگاه عالی پاکستان این بوده که او سرکرده یک باند فساد اقتصادی بوده است.

عضو رد صلاحیت شده حزب تحریک انصاف اضافه کرد: برادران نواز شریف وعده‌های دروغین فراوانی به مردم پاکستان داده‌اند و باید بدانند که دیگر حیله آنها تاثیری بر مردم نخواهد داشت.

وی که با شکایت یکی از سران حزب نواز رد صلاحیت شده است گفت: رد صلاحیت من باعث شد تا برادران شریف متوجه شوند شهری به نام لودهران وجود دارد و باید برای انتخابات در آنجا تلاش کنند.

از سوی دیگر سخنگوی تحریک انصاف نیز اعلام کرد: دلیل شکست ما در انتخابات میان دوره‌ای شهر لودهران این بود که حزب نواز هزینه‌های هنگفتی خرج کرد.

فواد چوهدری تصریح کرد: نواز شریف هرچقدر هم تلاش کند دیگر نمی‌تواند نخست وزیر شود زیرا از لحاظ قانونی رد صلاحیت شده است.

عضو ارشد حزب تحریک انصاف بیان کرد: نواز شریف سرکرده یک باند فساد اقتصادی بوده و همین باعث شد تا از سوی دادگاه عالی پاکستان رد صلاحیت شود.

با نزدیک شدن انتخابات آتی پاکستان تنش‌های سیاسی در این کشور به اوج رسیده و کارشناسان نمی‌توانند پیش بینی دقیقی از برنده انتخابات داشته باشند.

۱۳۹۶/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...