نسخه چاپی

منتظر كنسرت «نوستالژی» ناصر چشم‌آذر باشید

آهنگساز و هنرمند قدیمی موسیقی پاپ، جدیدترین كنسرت خود را با اجرای آثار قدیمی و نوستالژیك روی صحنه می‌برد.

به گزارش نما، ناصر چشم‌آذر پس از برگزاری چند کنسرت در سال های اخیر، در تاریخ ٢۳ و ۲۴ اسفند در تالار وحدت با گزیده‌ای از آثار پرطرفدارش به اجرای برنامه خواهد پرداخت و بار دیگر در این کنسرت، اعضای ارکستر بزرگ «ایستگاه» به سرپرستی «مهدی نوروزی» در کنار ناصر چشم‌آذر ساز خواهند زد.

چشم‌آذر که سابقه طولانی در موسیقی کشور دارد و با آهنگسازی برای فیلم‌های مطرح سینمای ایران از جمله گشت ارشاد، سوپراستار، زن دوم، آتش‌بس، دختران انتظار، خواهران غریب، سارای، هامون و... بارها و بارها قابلیت‌های خود را ثابت کرده، در این کنسرت در تلاش است آثار نوستالژیک و پرطرفدارش از جمله «باران عشق» را روی صحنه ببرد و همچون کنسرت‌های قبلی پذیرای نسل متفاوتی از جمعیت کنسرت رو در ایران باشد.

کنسرت شهریور ماه ناصر چشم‌آذر که در بخشی از آن این هنرمند به دلیل ضعف عمومی و مشکلات جسمی به پشت صحنه منتقل شد، حواشی مختلفی را در پی داشت و باعث شد بسیاری از اهالی موسیقی درباره این استاد قدیمی حوزه موسیقی ابراز نگرانی کنند.

حال این آهنگساز قدیمی با بهتر شدن اوضاع جسمی‌اش در تلاش است کنسرتی پرمحتوا را در تهران و با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه روی صحنه ببرد.

۱۳۹۶/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...