نسخه چاپی

معرفی عامل مرگ 200 هزار ایرانی در تلویزیون

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» با موضوع تلفات جاده‌ای، به دنبال راهكاری است تا آمار كشته‌شدگان حوادث جاده‌ای كمتر شود.

به گزارش نما، «360 درجه» به مناسبت آغاز سفرهای نوروزی مردم سراغ آمار تلفات جاده‌‌ای در کشور رفته است تا راهکارهای کاهش این اعداد و ارقام را از زبان مسئولان پیدا کند. در 10 سال گذشته بیشتر از 200 هزار نفر از هموطنانمان جانشان را در جاده‌های کشور از دست داده‌اند. آمار کشته‌شدگان جاده‌ای در سال 83 حدود 27 هزار نفر بود اما حالا به حدود سالانه 16 هزار نفر رسیده است.

چند ماه قبل با دستور دادستان قزوین اخذ عوارض از آزادراه قزوین-زنجان تا رفع عیوب این جاده متوقف شد. این ماجرا به شهرهای دیگر هم سرایت کرد و دادستان‌‌ها مقابل سودجویی‌های غیر مسئولانه وزارت راه و پیمانکارانش ایستادند. روز گذشته رئیس قوه قضائیه در جلسه مسئولان عالی قضایی به دادستان‌های کل کشور دستور داد تا مسئولان اجرایی کشور را ملزم به شناسایی نقاط حادثه خیز و رفع مشکلات جاده‌ای کنند.

برنامه «360 درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم جامعه در طول یک هفته تهیه و تولید می‌شود. به روز و به لحظه بودن موضوعات از ویژگی‌های اصلی این برنامه تلویزیونی است.

گفتنی است؛ «360 درجه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه هر هفته ساعت 21:30 از شبکه مستند پخش می‌شود. شنبه‌ها ساعت 14:30 نیز بازپخش این برنامه تلویزیونی روی آنتن می‌رود.

۱۳۹۶/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...