نسخه چاپی

بیرانوند در گفتگو با نما:

هراس رژیم صهیونیستی از قدرت منطقه ای ایران

عکس خبري -هراس رژيم صهيونيستي از قدرت منطقه اي ايران

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: طی ماه های اخیر صهیونیست ها با تعیین تكلیف غوطه شرقی و امن شدن آن منطقه با حضور نیروهای مقاومت در سوریه دچار فشار روانی فراوانی شده اند و اقدام به كارهایی می كنند كه نشانگر تعجیل آنها برای تابوت سواری است.


بهرام بیرانوند نماینده ادوار مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما با اشاره به تحرکات اخیر آمریکا و غرب با بهانه استفاده از تسلیحات شیمیایی درحمله نظامی به سوریه، گفت: آمریکا وغرب حاصل زحمات چندین ساله خود در عراق و سوریه را با صرف میلیاردها دلار بر باد رفته می بینند و چون چیزی بدست نیاوردند به شدت عصبانی هستند و اقدام به چنین تحرکاتی در منطقه می کنند.
وی اذعان نمود: گویی درمنطقه خاورمیانه جنگ اراده ها وارد فاز جدیدی شده است صدای زوزه بیگانگان در پی منافع خود در منطقه از دور دست ها شنیده می شود، اپرای پشت سرش نیزچون محمد بن سلمان و رژیم جعلی صهیونیستی در همنوایی با غرب این زوره را تکرار می کنند و برای جنگ افروزی در منطقه عربده می کشند در حالی که با توان کنونی جبهه مقاومت در منطقه دوران بزن دررو واقعا" تمام شده است.
وی عنوان نمود: آمریکایی ها ومتحدانش در این سالها با جنگ افروزی های خود در منطقه خاورمیانه نتوانستند دولت های مستقر را ساقط کرده ومنابع نفتی را تصاحب کنند از سوی دیگر عملکرد گروهای تکفیری هم که با حمایت وبرنامه ریزی خانم رایس صورت گرفت با تلاش نیروهای مقاومت منطقه نابود شد وسرمایه گذاری هایشان از بین رفت وباید عصبانی باشند.
بیرانوند ابراز نمود: دراین بین برخلاف معادلات انها و تصوراتشان نقش ایران در صحنه مقاومت از سطح منطقه ای به نقش آفرینی در تحولات جهان رسیده است وروسیه نیز درهمراهی با دولت سوریه ودسترسی به آب های آزاد طی موافقت دولت سوریه برای برقراری پایگاه های نظامی در سوریه قدرت بیشتری یافته که مورد پسند آمریکا و غرب نبوده و معادلاتشان را برهم زده است.
وی گفت: از آنجا که معادلات روی داده در راستای منافع آنها نیست اقدام به لفاظی وعربده کشی برای جنگ افروزی می کنند ولی باید بدانند که جبهه مقاومت با قدرت تمام به خوبی در برابر لجن پراکنی های موجود ایستاد ه و به مقابله مثل و دفاع خواهد پرداخت.
نماینده مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هراس ایجاد شده در میان صهیونیست های اسرائیلی از قدرت ایران در منطقه، اظهار نمود: طی ماه های اخیر صهیونیست ها با تعیین تکلیف غوطه شرقی و امن شدن آن منطقه با حضور نیروهای مقاومت در سوریه دچار فشار روانی فراوانی شده اند و اقدام به کارهایی می کنند که نشانگر تعجیل آنها برای تابوت سواری است.
وی افزود: معادلات منطقه بیانگرعزت یافتن جمهوری اسلامی ایران و توانمندی کشورمان درصحنه های مقاومت وتامین امنیت منطقه خاورمیانه است که بیگانگان را نگران کرده وتوصیه ما به کسانی که در داخل قبله خود را به سمت خارج از مرزها و اتکا به بیگانگان دوخته اند برگشت به قبله داخلی و اتکا به توان ملی است.


۱۳۹۷/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...