نسخه چاپی

فوتسال ایران ورشكسته است!

حسین شمس درباره انحلال تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: تاسیسات هم مثل دیگر تیم های قهرمان ایران مثل شن سا، فولاد ماهان، دبیری و دیگر تیم ها از لیگ برتر كنار رفت. متاسفانه از بخش خصوصی حمایت نمی شود و بعضی از باشگاه ها، ناگهان تیمداری خود را تعطیل می كنند.

به گزارش نما، حسین شمس درباره انحلال تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: تاسیسات هم مثل دیگر تیم های قهرمان ایران مثل شن سا، فولاد ماهان، دبیری و دیگر تیم ها از لیگ برتر کنار رفت. متاسفانه از بخش خصوصی حمایت نمی شود و بعضی از باشگاه ها، ناگهان تیمداری خود را تعطیل می کنند. الان فقط دو تیم گیتی پسند و مس سونگون مانده اند که به بازیکنانشان پول می دهند.

وی افزود: اکثر تیم ها مثل شهرداری ساوه به بازیکنان خود بدهکار هستند. بازیکنی داریم که قراردادش ۶ میلیون تومان بوده ولی نتوانسته این پول را بگیرد. واقعا با این وضعیت اگر کس از دست مسئولان فوتسال خودکشی کند، راه دوری نرفته است!

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه وضعیت این رشته نابسامان است، تاکید کرد: در فوتبال شاهد هستیم که سازمان لیگ حداقل یک مقدار پول به باشگاه ها تزریق می کند ولی اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال دور هم جمع می شوند تا تخمه بشکنند و هندوانه بخورند! من از آنها می خواهم فکر کنند این مشکلات، مشکلات پسران خودشان است. فکر کنید این پسر خودتان است که ماهی ۵۰۰ هزار تومان از یک تیم می گیرد تا بتواند یک کتانی بخرد و یا یک لیوان آبمیوه بخورد!

شمس ادامه داد: امیدوار بودیم با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تحول خوبی در فوتسال رخ بدهد ولی متاسفانه سلطانی فر در هیاهوی تیم ملی فوتبال، پرسپولیس و استقلال گم شد. فوتسال مثل یک بیمار در حال مرگ است که هر روز بدتر از روز قبل می شود. فوتسال ما با این شرایط ورشکسته است و فقط از ترس طلبکارها، این ورشکستگی رسما اعلام نمی شود.

مدرس بین المللی فوتسال با اشاره به تعداد تیم های کم حاضر در جام حذفی هم گفت: پیش بینی می شد حداقل ۱۰۰ تیم در جام حذفی فوتسال حاضر شوند ولی چون اعتماد بین باشگاه ها و کمیته فوتسال از بین رفته است، دیگر انگیزه ای برای شرکت در جام حذفی باقی نمانده. بیچاره کسانی که قرار است کمیته فوتسال را از مسئولان فعلی تحویل بگیرند. آنها چطور می خواهند این اعتماد از دست رفته را جبران کنند؟


۱۳۹۷/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...