نسخه چاپی

تحویل سالن‌های نمایشگاه كتاب به تشكل‌های نشر آغاز شد

یحیی دهقانی؛ معاون اجرایی سی و یكمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران از تحویل سالن‌ها به تشكل‌های نشر خبر داد و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده تحویل سالن‌ها به تشكل‌ها برای آماده سازی و غرفه‌بندی در حال انجام است.

به گزارش نما، یحیی دهقانی؛ معاون اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تحویل سالن‌ها به تشکل‌های نشر خبر داد و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده تحویل سالن‌ها به تشکل‌ها برای آماده سازی و غرفه‌بندی در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون سالن‌ ناشران آموزشی، بخشی از سالن شبستان، سالن دانشگاهی و سالن بین‌الملل به تشکل‌های مربوطه تحویل شده است و کار غرفه‌بندی نیز در حال انجام است. نقشه سالن کودک و نوجوان نیز تایید شده و به زودی تحویل تشکل مربوطه خواهد شد.

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران درباره غرفه‌های پیش ساخته نیز گفت: فراخوانی به ناشران اعلام شده است و ناشران می‌توانند طراحان خود را برای ساخت غرفه‌ها به درون مصلی بیاورند.

دهقانی با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه تخصصی برای حضور ناشران موقت در نمایشگاه کتاب تهران نیز گفت: بر اساس آیین‌نامه مصوب نمایشگاه، ناشران باید حداقل 40 کتاب برای حضور در نمایشگاه داشته باشند اما برخی از ناشران چنین شرایطی نداشتند و ثبت‎نام این ناشران به صورت موقت انجام شد. در حال حاضر با برگزاری جلسات کارگروه تخصصی، ضوابط و شرایط این ناشران در هر یک از تشکل‌ها در دست بررسی است و به تعدادی از آن‌ها اجازه داده خواهد شد تا در نمایشگاه حضور داشته باشند.

گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

۱۳۹۷/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...