نسخه چاپی

سرمربی یك تیم ایرانی تهدید به مرگ شد

پس از حواشی ایجاد شده در تیم فوتبال صبای قم، این تیم روز گذشته (سه‌شنبه) در چارچوب هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال كشورمان به مصافبادران رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر صفر شكست خورد.

به گزارش نما، پس از حواشی ایجاد شده در تیم فوتبال صبای قم، این تیم روز گذشته (سه‌شنبه) در چارچوب هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشورمان به مصافبادران رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر صفر شکست خورد.

پس از حاشیه‌های ایجاد شده برای این تیم و افشاگری‌های صورت گرفته علیه هیئت فوتبال قم در برنامه نود، مسعود راشکی سرمربی صبا، پس از پایان این بازی بیان کرد: از چند هفته گذشته روی نیمکت و لب خط، بازیکنان تیمم را هدایت می‌کردم و مدارک آن موجود است، اما نمی‌دانم چرا پس از برنامه نود، به من گفتند " صبا شرط بندی می‌کند و شما محروم هستید و باید به روی سکو بروید"

او افزود: کریم بهرامی، رئیس هیئت فوتبال قم در برنامه نود اعلام کردند که من با ۶ بازیکن تیمم تماس گرفتم که دروغ محض است. من فقط با جهانگیر عسگری که تجربه بالایی دارد، تماس گرفتم و به او پیشنهاد دادم به کادرفنی تیم مان اضافه شود و دیگر با کسی صحبتی نداشتم.

راشکی درباره اینکه برخی‌ها او را تهدید کردند، خاطرنشان کرد: واقعا برای برخی‌ها متاسف هستم که با من این رفتار را کردند. در ۲-۳ روز گذشته خیلی اذیت شدم و فکرش را نمی‌کردم کسی را که در حال کمک به فوتبال است، این طور با او رفتار کنند. پیام‌ها و تهدیدات مشخص است که گفتند"تو را با ماشینت آتش می‌زنیم. هدفم کمک کردن به پاک شدن فوتبال بود، اما واقعا اذیت شدم.

گفتنی است، راشکی به همراه سایر اعضای تیم صبا به قم بازنگشته اند و در تهران مانده اند.

۱۳۹۷/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...