نسخه چاپی

واكنش رئیس دفتر رئیس‌جمهور به اظهارات یك نماینده مجلس درباره" تلگرام"

رئیس دفتر رئیس جمهور به اظهارات حاجی دلیگانی مبنی بر اینكه رئیس جمهور مانع فیلتر شدن تلگرام است، واكنش نشان داد.

به گزارش نما، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: اعضای کابینه در جلسه امروز دولت تصمیم‌گرفتند، تمام فعالیت‌های خود را در پیام‌رسان‌های داخلی انجام دهند؛ تمام دستگاه‌های دولتی و‌خود ما هم در پیام رسان داخلی فعالیت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره عدم بازگشت کاوه مدنی به ایران و اینکه او فردی دوتابعیتی بوده، اظهار داشت: از این موضوع اطلاعی ندارم. اما در دولت هیچ دوتابعیتی نداریم و اگر هم متوجه شویم که چنین چیزی بوده سریعا اقدام می‌کنیم.

واعظی در پاسخ به سوالی دیگری درباره اینکه قرار بود سپاه پاسداران و بنیاد شهید موضوع واگذاری‌ بنگاه‌ها را پیگیری کنند و آیا گزارشی در این باره به رئیس جمهور ارایه شده یا نه، گفت: در مسئله واگذاری‌ها دولت این اعتقاد را دارد که تمام کارهایی که بخش خصوصی می‌تواند، انجام دهد به مردم واگذار کند. در این حوزه دولت ابتدا از خودش شروع می‌کند. در ارتباط با نیروهای مسلح آقای روحانی با مقام معظم رهبری صحبت کردند و ایشان هم این موضوع را تایید کردند. اما موضوع واگذاری‌ها در نیروهای مسلح کمی پیچیده است. امیدواریم این‌ خط و‌ نهضتی که در خصوص واگذاری تصدی‌گری‌ها و بنگاه‌ها شروع شده ادامه داشته باشد. درباره بنیاد شهید هم از آقای شهیدی سوال می‌کنم که موضوع واگذاری‌ها به کجا رسید.

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین ‌درباره اظهارات حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس که گفته بود رئیس جمهور شخصا مانع فیلتر تلگرام هستند، اظهار داشت: آقای دلیگانی حرف‌های مختلفی می‌زنند و‌ هیچ یک از آنها هیچ پایه و اساسی ندارد؛این هم یکی از اینهاست.

۱۳۹۷/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...