نسخه چاپی

راهكار پرسپولیس برای فرار از محرومیت جذب بازیكن

رئیس كمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ از درخواست باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیكن جدید خبر داد.

به گزارش نما، باشگاه پرسپولیس به علت محرومیت نقل و انتقالاتی قادر به جذب بازیکن برای فصل هجدهم نیست اما این تیم قصد دارد در فصل نقل و انتقالات با بازیکنان مدنظر برانکو قرارداد داخلی ببندند تا بعد از پایان محرومیتش بتواند با آنها قرارداد رسمی منعقد کند.

سروش رفیعی و صیاد منش بازیکنانی هستند که پرسپولیس قرار است با آنها قرارداد داخلی ببندد تا بعد از پایان محرومیت از آنها بتواند استفاده کند.

فریبرز محمود زاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره این مطلب اظهار کرد: گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس روز گذشته طی تماسی درخواست خود را برای عقد قرارداد داخلی با بازیکنان جدید ارائه کرد اما من گفتم که درخواست خود را به صورت کتبی به سازمان لیگ بدهند تا در این باره تصمیم بگیریم.

محمود زاده درباره اینکه پرسپولیس می تواند بازیکن جدید جذب کند، بیان کرد: طبق قوانین بین المللی قرارداد داخلی وجود ندارد و دیگر این قرارداد از ارزش و اعتبار برخوردار نیست و درخواست باشگاه پرسپولیس در ابتدای امر منتفی است اما باید طرح جدید این تیم را ببینیم تا نظر نهایی خود را در این باره بدهیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: فصل نقل و انتقالات برای لیگ هجدهم فوتبال از 23 خرداد تا 13 شهریور ماه است و در این مدت تیم ها می توانند بازیکن جذب کنند.

۱۳۹۷/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...