نسخه چاپی

مهار آتش سوزی ساختمان 5 طبقه در خیابان كاشانی

ساعت ۲:۵۱ دقیقه بامداد امروز(یكشنبه) حادثه آتش سوزی یك ساختمان مسكونی در خیابان كاشانی، خیابان گل‌های دوم به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد.

به گزارش نما، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار کرد: در ساعت ۲:۵۱ دقیقه بامداد امروز(یکشنبه) حادثه آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در خیابان کاشانی، خیابان گل‌های دوم به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله ۳ ایستگاه با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه ۱۰ واحده بود که در طبقه همکف آن که پارکینگ بود چندین دستگاه خودرو و موتور سیکلت وجود داشت.

ملکی گفت: زمانی که آتش نشان‌ها به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو پورشه، یک دستگاه خودرو ۲۰۷ و یک موتورسیکلت کاملا شعله ور و آتش در حال گسترش به اطراف است و دود غلیظی هم پارکینگ و طبقات بالا را پر کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران بیان کرد: آتش نشان‌ها با نفوذ به پارکینگ شروع به خاموش کردن آتش کردند و همزمان نیز گروه دیگری با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالای ساختمان که ساکنان در آنجا محبوس شده بودند، رفتند و توانستند ساکنان را از راه پشت بام، از ساختمان خارج کنند و در نهایت ۴۰ نفر از ساکنان این ساختمان بدون آسیب از ساختمان خارج شدند.

وی افزود: آتش در ساعت ۵:۲۶ دقیقه بامداد خاموش و محل تحویل عوامل انتظامی شد.

ملکی گفت: در این حادثه یک آتش نشان دچار آسیب دیدگی جزئی شد که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

۱۳۹۷/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...