نسخه چاپی

نقشه بازیكنان استقلال برای افزایش مبلغ قرارداد

لیگ برتر فوتبال به پایان رسیده و مطابق همه ساله، گمانه‌زنی‌ها در رابطه با وضعیت بازیكنان و آینده آنها شروع شده است. در این بین برخی از بازیكنان استقلال مصاحبه‌هایی انجام می‌دهند كه كمی تأمل برانگیز است.

به گزارش نما، لیگ برتر فوتبال به پایان رسیده و مطابق همه ساله، گمانه‌زنی‌ها در رابطه با وضعیت بازیکنان و آینده آنها شروع شده است. در این بین برخی از بازیکنان استقلال مصاحبه‌هایی انجام می‌دهند که کمی تأمل برانگیز است.

فرشید اسماعیلی هافبک تهاجمی استقلال که فصل خوبی را با این تیم پشت سر گذاشت، در اظهارنظری گفته که از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد دارد و باید در این زمینه با باشگاه صحبت کند و به نتیجه برسد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که باشگاه استقلال اصلا در جریان این پیشنهاد نیست.

یکی از مدیران استقلال وقتی این مسئله را شنید با تعجب، اظهار داشت: متأسفانه در فصل نقل و انتقالات برخی بازیکنان فکر می‌کنند با بازارگرمی می‌توانند مبلغ قراردادشان را بالا ببرند، در صورتی که ما همه چیز را رصد می‌کنیم. اگر پیشنهادی وجود داشته باشد، چرا ما بی‌خبریم، چرا صحبتی با من نشده است.

وی افزود: به نظر می‌رسد برخی از بازیکنان استقلال از طریق مشورت با فلان بازیکن و فلان ایجنت راه‌های افزایش مبلغ قراردادشان را یاد گرفته‌اند، در صورتی که نمی‌دانند دیگر مثل سابق نیست که با بازارگرمی این کار را کرد. در حال حاضر تنها بازیکنی که پیشنهاد رسمی دارد، امید نورافکن بوده که از شارلوای بلژیک پیشنهاد دارد و بار‌ها این موضوع رسانه‌ای شده است. حتی یک سایت بلژیکی نیز به آن اشاره کرده و گفته که نورافکن در فهرست خرید شارلوا است.

۱۳۹۷/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...