نسخه چاپی

رایزنی دموكرات های كرد با عمار حكیم

حكیم با اشاره به اینكه دولت آینده باید خدمت‌رسان باشد و نباید كشور را در بحران قرار دهد، تصریح كرد: چنین دولتی باید به قوانین احترام گذاشته و آن را زیر پا نگذارد.

به گزارش نما، هیأت نمایندگان حزب دموکرات کردستان، با حضور در دفتر جریان حکمت ملی، با "سید عمار حکیم" رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق و رئیس جریان حکمت ملی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، ساختار دولت آینده و ائتلاف‌های مد نظر برای تشکیل دولت اکثریت ملی مورد بررسی قرار گرفت.

حکیم با اشاره به این موضوع که دولت آینده باید خدمت‌رسان باشد و نباید کشور را در بحران قرار دهد، تصریح کرد: چنین دولتی باید به قوانین احترام گذاشته و آن را زیر پا نگذارد.

وی در پایان بر اهمیت توافق بر اساس برنامه‌ها و زمانبندی مشخص تأکید کرد.

حکیم در دیدار سفیر ترکیه: ثبات عراق به نفع امنیت و ثبات منطقه است

"فاتح یلدیز" سفیر ترکیه در بغداد، با حضور در دفتر جریان حکمت ملی، با "سید عمار حکیم" رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق و رئیس این جریان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، روابط دوجانبه دو کشور و راه‌های تقویت آن مورد بررسی قرار گرفت و درباره تحولات چشم‌انداز سیاسی عراق و خاورمیانه رایزنی شد.

"سید عمار حکیم" با اشاره به برگزاری انتخابات پارلمانی در عراق گفت: این کشور تعهد خود به مسیر دموکراسی حقیقی و نیز پایبندی به پذیرش آرای مردم عراق را ثابت کرد.

رئیس جریان حکمت ملی با تأکید بر اینکه ثبات عراق به نفع امنیت و ثبات منطقه است، تصریح کرد: تصمیم‌گیری برای تشکیل دولت آینده عراق باید طبق منافع ملی، طرح‌ها و برنامه ها و همچنین بر اساس زمانبندی مشخص باشد.

۱۳۹۷/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...