نسخه چاپی

قطری ها از پرسپولیس وحشت دارند

پیشكسوت فوتبال كشورمان گفت: بازیكنان الدحیل قطر از مواجه شدن با پرسپولیس در مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا وحشت دارد.

به گزارش نما، مرتضی فنونی زاده پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره همگروهی پرسپولیس ایران با الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: قرعه سختی نصیب پرسپولیس شده است اما از آن طرف تیم الدحیل قطر هم از همگروهی با سرخپوشان وحشت دارد و دوست نداشت با این تیم روبرو شود.

او ادامه داد: تیم الدحیل قطر بسیار قدرتمند است و ملی پوشان زیادی دارد و به نوعی تیم ملی قطر محسوب می شود. با توجه به اینکه زمان زیادی تا بازی رفت پرسپولیس برابر الدحیل باقی مانده است کادرفنی پرسپولیس فرصت کافی برای آنالیز دقیق این تیم دارد تا با تمام قوا برابر این تیم صف آرایی کنند.

فنونی زاده درباره راهکارش برای غلبه بر الدحیل قطر گفت: در صورت باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی کار پرسپولیس برای رویارویی با الدحیل سخت می شود اما اگر محرومیت لغو شود، پرسپولیس می تواند با جذب بازیکن نقاط ضعف خود را پوشش بدهد. البته مهدی شیری بازیکن خوبی است که می تواند در نیم فصل دوم در دفاع راست به پرسپولیس کمک کند. پرسپولیس بازیکنان خوبی در نیمکت ذخیره ها دارد که آنها می توانند در مواقع بحرانی کمک حال پرسپولیس باشند در صورتی که برانکو به خوبی از این مهره ها استفاده کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره پیش بینی اش درباره بازی این تیم برابر الدحیل قطر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بازی برگشت این 2 تیم در ورزشگاه آزادی برگزار می شود بنابراین پرسپولیس با حمایت هواداران خود می تواند الدحیل را شکست بدهد و به مرحله بعدی صعود کند به شرطی که در بازی رفت حداقل امتیاز را در قطر کسب کند. امیدوارم روحیه سید جلال حسینی تا آن زمان برگردد و بتواند به تیمش کمک کند.

او در پایان خاطر نشان کرد: هیچ تیمی دوست نداشت در این مرحله با پرسپولیس مواجه شود و تیم الدحیل قطر هم از همگروهی با سرخپوشان شگفت انگیز شده است.

۱۳۹۷/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...