نسخه چاپی

اورژانس هوایی تجهیز می شود

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در مراسم رونمایی از شش فروند بالگرد پیشرفته اورژانس كشور كه در فرودگاه بین‌المللی پیام واقع در كرج انجام شد، ضمن تشكر از همكاران اورژانس، اظهار كرد: رونمایی از این پروژه مهم باعث خرسندی است.

به گزارش نما، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در مراسم رونمایی از شش فروند بالگرد پیشرفته اورژانس کشور که در فرودگاه بین‌المللی پیام واقع در کرج انجام شد، ضمن تشکر از همکاران اورژانس، اظهار کرد: رونمایی از این پروژه مهم باعث خرسندی است.

وی تشکیل ناوگان هوایی باهدف کمک به مصدومان را مهم برشمرد و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی برای تحقق این هدف و خریداری بالگرد‌ها بر سر راهمان سنگ‌اندازی کردند، ولی به حول قوه الهی این مهم محقق شد و در آینده نزدیک شش فروند بالگرد دیگر به ناوگان هوایی اورژانس کشور اضافه می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه بالگرد‌های رونمایی شده امکان فرود در بیمارستان‌ها را دارند، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری در اقدام مهم با اورژانس همکاری کرد که جای تقدیر دارد.

قاضی‌زاده هاشمی در بخش دیگری با اشاره به اینکه برای خریداری این بالگرد‌های مجهز هزینه بسیاری شده است، گفت: همه این تلاش‌ها برای جلب رضایت مردم انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه مسئولان برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند، افزود: جلب رضایت مردم مهم‌ترین کاری است که باید انجام شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد: طی چهار سال گذشته ۴۰ فروند بالگرد به ناوگان هوایی اورژانس کشور اضافه شد. شش فروند بالگرد دیگر به ناوگان هوایی اورژانس اضافه می‌شود.

۱۳۹۷/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...