نسخه چاپی

حرف‌وحدیث‌ها درباره نحوه مجروح شدن بن سلمان

ساعتی پیش نیز حساب كاربری «صوت العرب» مدعی شده بود كه «منابع بلندپایه در دولت ترامپ از مجروح شدن محمد بن سلمان در حادثه تیراندازی كاخ الخزامی سخن می‌گویند.

به گزارش نما، اخبار و شایعات در خصوص محمد بن سلمان ولی‌عهد سعودی که مدت زیادی از غیبت او در انظار عمومی می‌گذرد، هر روز بیشتر می‌شود.

در حالی که خبرگزاری عربستان اخیرا تصاویری از ولی‌عهد در جلسه کابینه و تصاویری با اعضای تیم ملی فوتبال این کشور منتشر کرد، در جدیدترین خبر، «مجتهد» حساب توییتری مشهور سعودی که اخبار آل سعود را منتشر می‌کند، نوشت که «(این روزها) خبرها از مجروح شدن بن سلمان افزایش پیدا کرده است».

حرف و حدیث‌ها در این خصوص پس از آن آغاز شد که از حدود یک هفته پس از حادثه تیراندازی در کاخ سلطنتی بن سلمان در منطقه الخزامی، در اوایل اردیبهشت ماه (21 آوریل) دیگر بن سلمان در انظار عمومی ظاهر نشد تا چند روز پیش که تصاویری از او در جلسه هیئت دولت در خبرگزاری عربستان منتشر شد.

مجتهد نوشت: محافل نزدیک به بن سلمان می‌گویند او احتمالا بزودی در رسانه‌ها حاضر می‌شود تا آنچه در این خصوص گفته شده است، تکذیب کند چرا که تصاویری که اخیرا از او منتشر شد تا اخبار و شایعات را تکذیب کند، شکست خورد و در این خصوص موفق نبود.

ساعتی پیش نیز حساب کاربری «صوت العرب» مدعی شده بود که «منابع بلندپایه در دولت ترامپ از مجروح شدن محمد بن سلمان در حادثه تیراندازی کاخ الخزامی سخن می‌گویند و منابع سعودی گفته‌اند که بعد از حادثه با بالگرد منتقل شده است... تردیدهایی هست که بهبود یافته یا اینکه هنوز در بیمارستان است. چند روز زمان.. [همه چیز را روشن می‌کند].

دو روز پیش از این نیز حساب کاربری به نامه «مستشار الامیر محمد بن نایف» در توییتر نوشته بود، «تصاویری که دیروز از بن سلمان منتشر شد، قدیمی است. بن سلمان از زمان حادثه الخزامی، هنوز از چشم رسانه‌ها مخفی است. حتی قرار بود او در ورزشگاه "الجوهره" [در جده] حاضر شود ولی حاضر نشد. اطلاعات نشان می‌دهد، خبرهای مجروح شدن او در حادثه [تیراندازی] کاخ، درست است. جراحت او خطر جانی ندارد ولی اگر این را فاش کند، برای او در ادامه مسیرش، خطرساز خواهد شد».

در جدیدترین مورد نیز خبرگزاری رسمی عربستان (واس) روز جمعه (دیروز) از تماس تلفنی وزیر خارجه آمریکا با «بن سلمان» خبر داد، اما با گذشت یک روز هنوز وزارت خارجه آمریکا خبر مذکور را تایید نکرده و در حالی که در موارد مشابه، اطلاعیه‌ای یا بیانیه‌ای در این خصوص صادر می‌شود، هیچ بیانیه‌ای در خصوص تماس تلفنی مایک پامپئو با بن سلمان منتشر نکرده است.

۱۳۹۷/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...