نسخه چاپی

آسیب‌های اجتماعی یكی از مهمترین ویژگی‌های شهر تهران است

معاون سیاسی انتظامی استان تهران گفت: آسیب‌های اجتماعی یكی از مهمترین ویژگی‌های شهر تهران است كه باید در صف مقدم تمام اهداف فرمانداری باشد. اگر این مشكلات حل شوند می‌توانند اثرات مثبتی بر جامعه بگذارند.

به گزارش نما، عبدالعظیم رضایی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران در مراسم تودیع و معارفه خود اظهار کرد: قبل از هر حرفی از فرماندار و استاندار تهران برای اعتماد و حسن و ظن بنده به این سمت تشکر می‌کنم و امیدوارم که بنده لایق خدمت رسانی در این سمت به مردم باشم.

وی افزود: توفیق خدمت در نظام اسلامی یک فرصت بسیار خوبی است که باید قدر آن را بدانیم. اگرچه عمر این خدمت رسانی بسیار کوتاه است اما حداکثر تلاش خود را برای خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران خواهیم کرد.

رضایی گفت: نظام ما یک نظام جمهوری است که مردم نعمت آن هستند. هرچه که در این نظام تصمیم گیری می‌شود برای خدمت به مردم است؛ ما باید به مطالبات مردم تا آنجایی که در توانمان است پاسخ دهیم و بدانیم که مردم سرنوشت این شهر و استان را در دست دارند.

معاون سیاسی انتظامی استان تهران افزود: در شهر تهران استعدادها و پتانسیل‌های خوبی داریم که باید از آنها در ظرفیت‌های مختلف و در شأن مردم استفاده کنیم.

وی گفت: امروزه روش‌های پاسخ‌دهی سنتی به مردم دیگر راهگشا نیست و باید ما از ظرفیت‌ جوانان برای پاسخ دهی به معضلات و مشکلات کشور استفاده کنیم.

رضایی ادامه داد: وزارت کشور وظیفه حاکمیتی دارد. این وظایف برای حفظ امنیت و امور جامعه که در اصل نظام جمهوری اسلامی ایران است، باید به صورت جدی پیگیری شود.

معاون سیاسی انتظامی استان تهران گفت: افتخار ما در کشور امنیت سراسری آن است که همین امنیت نیز در شهر تهران وجود دارد. باید از تمام کسانی که برای امنیت شهر و کشور تلاش می‌کنند تقدیر کنیم.

وی تصریح کرد: بحث انتخابات یکی از مهمترین محوریت‌های نظام بود که انتخابات ایران در 35 سال اخیر نسبت به کشورهای دیگر از اهمیت بیشتری برخوردار بود. گرچه دشمنان ایران به دنبال برچیدن انتخابات در کشور بودند، اما خوشبختانه فرمانداری و استانداری تهران توانستند از عهده این انتخابات در سال گذشته برآیند.

معاون سیاسی انتظامی استان تهران افزود: باید رضایت مردم را هرچه تمام‌تر جلب کنیم و بحث حقوق شهروندی که رئیس جمهور نیز بر آن تأکید بسیار داشتند را باید به رسمیت بشناسیم، چرا که اگر مردم به حقوق خود آشنا شوند می‌توانند این نظام را به خوبی پیش ببرند.

وی گفت: باید نهی از منکر و امر به معروف کردن را به احزاب، سمن و تشکل‌های مردمی واگذار کنیم و ما نیز از آنها حمایت کنیم. اگر بتوانیم توسعه تشکل‌ها و احزاب را بر اساس رضایت مردم جلب کنیم، می‌توانیم امنیت را در جامعه حاکم کنیم.

رضایی ادامه داد: حفظ محیط زیست، استفاده از خیرین، استفاده از ظرفیت جوانان و همچنین مشارکت‌های تمامی دستگاه‌ها برای حل مشکلات مردم از اولویت‌های فرمانداری تهران خواهد بود.

معاون سیاسی انتظامی استان تهران گفت: ما نباید منتظر معجزه باشیم. این وظیفه تمام دستگاه‌های کشوری است که باید در تمام حوزه‌ها اثرگذار باشند و هدف همه آنها حل مشکلات مردم باشد.

وی تأکید کرد: تمام اتفاقاتی که در شهر تهران می‌افتد بر عهده فرمانداری نیست، چرا که فرمانداری مسئولیت و نظارت کلی را بر عهده دارد. ما باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم انسجام و همبستگی داخلی را جذب کنیم.

رضایی افزود: اگر تمام دستگاه‌ها با هم وحدت داشته باشند می‌توانند تمام مشکلات و آسیب‌های اجتماعی که تأخیر زیادی در آنها داشتیم را حل کنند؛ ما باید موضوعات اعتیاد و طلاق که امروزه دامان شهر را فرا گرفته است، به طور جدی پیگیری کنیم.

معاون سیاسی انتظامی استان تهران گفت: آسیب‌های اجتماعی یکی از مهمترین ویژگی‌های شهر تهران است که باید در صف مقدم تمام اهداف فرمانداری باشد. اگر این مشکلات حل شوند می‌توانند اثرات مثبتی بر جامعه بگذارند.

وی بیان کرد: بحث اشتغال و معیشت مردم را باید به صورت جدی پیگیری کنیم. اگر امنیت پایدار و توسعه نهادهای مدنی را نداشته باشیم نمی‌توانیم مشارکت‌های مردمی را در آن دخیل کنیم.

رضایی ادامه داد: نباید اجازه دهیم مردم تهران ناامید شوند‌؛ نباید اجازه دهیم برخی از مسئولینی که نمی‌توانند مدیریت صحیحی در جامعه داشته باشند فعالیت کنند. ما با تمام این‌ها مبارزه خواهیم کرد و همه این‌ها را با وحدت و یکپارچگی مسئولین می‌توانیم اجرایی کنیم.

۱۳۹۷/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...