نسخه چاپی

انیمیشن «گرگم و گله می‌برم» ساخته شد

گرگم و گله می‌برم» عنوان تازه‌ترین پویانمایی تولید شده در امور سینمایی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان است.

به گزارش نما، پویانمایی «گرگم و گله می برم» در امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است. نگارش فیلمنامه و کارگردانی این انیمیشن را امیرهوشنگ معین بر عهده داشته است.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: کودکان، داستان آشنای گرگ و بزغاله‌ها را در مدرسه به شکل نمایشِ عروسکی به اجرا در می‌آورند. بزِ مادر در فراغ بزغاله‌هایش و گرگِ خشمگین در تنهایی‌اش، با هم رودررو می‌شوند و مثل همیشه گرگ شکست می‌خورد اما ...

پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» بر گرفته از داستانی با همین‌ نام نوشته‌ افسانه‌ شعبان‌نژاد است که با تکنیک انیمیشن دیجیتال به مدت ۸ دقیقه بدون کلام در سال ۱۳۹۶ در امور سینمایی کانون تولید شده است.

در این اثر حسین قورچیان طراح صدا، محمد جعفری آهنگساز، ابراهیم سعیدی سلو، متین احمدی ضبط استودیو و حسین بهشتی کار میکس و مسترینگ را بر عهده داشته‌اند.

این فیلم به همراه سه اثر جدید پویانمایی دیگر کانون با عنوان‌های «زری زری کاکل‌زری» اثر مهین جواهریان، «کاش یک برادر داشتم» به کارگردانی ناهید شمس‌دوست و «ماهیگیر و بهار» ساخته سیدحسن سلطانی اولین حضور بین‌المللی خود را در بازار فیلم که در حاشیه سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر برپا شده بود، تجربه کردند.

۱۳۹۷/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...